ARA A PORTADA
-
El terrassenc Marc Armengol, nou conseller delegat del Banc Sabadell en substitució de César González-Bueno Redacció
-
-
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres Marc Béjar Permanyer
-
Prohibir les xarxes socials als menors de 16 anys: una proposta en la "direcció adequada", però "difícil d'executar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Inversió milionària de l'Ajuntament de Sabadell per a millorar la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
Sílvia Munt, Xavier Graset i Albert Pla, pugin a l’escenari!
- El Club Natació femení de vòlei cau a Les Naus (1-3)
Publicat el
17 de desembre de 2021 a
les 19:48
Actualitzat el
19 de desembre de 2021 a les
10:55
Sílvia Munt serà una de els cireretes de la temporada teatral. La Colometa aterrarà al Principal dirigint Les irresponsables, amb Cristina Genebat, Marta Marco i Nora Navas (3 d’abril).
A més a més, Xavier Graset, qui actualment viu un boom periodístic, mostrarà la seva -més aviat-desconeguda vessant actoral. I és queinterpreta un monòleg còmic Sobre els danys del tabac, de Txèkhov (30 d’abril).
Un altre espectacle humorístic serà el Bona gent, de Quim Masferrer (26 de febrer). També en aquesta clau arribarà Peyu amb el seu El gallardo espanyol (que ja s’ha vist aquest estiu passat al festival Fresc). Serà el 19 de març.
En l’aposta per la producció local destaca Antígona, amb traducció de Tom Colomer, a càrrec de la companyia emergent Amfiteatre, (28 i 29 de maig).
Pel que fa a la programació familiar, la companyia El Pot Petit presentarà al Principal Les aventures del lleó vergonyós (6 de febrer). Mentre que a la Faràndulas’hi representarà el musical Bye Bye monstre, un espectacle inspirat en la situació de confinament que van viure milers d’infants i famílies, obra de Dagoll Dagom i Dàmaris Gelabert.
A més a més, la Joventut de la Faràndula reposarà el seu exitós El préssec gegant (5, 6, 12 i 13 de març). L’estrena de la temporada d’aquesta entitat és el nou musical Aladí (14, 15, 20 i 21 de maig).
A més, la Fundació Òpera Catalunya proposa Don Pasquale (16, 18 i 20 de febrer) i Rigoletto, de Giuseppe Verdi (27 i 29 d’abril i 1 de maig).
A més a més, l’Orquestra Simfònica oferirà a la Faràndula el Concert per a violí de Beethoven (21 de gener), el Rèquiem de Verdi (8 d’abril) i La Novena de Beethoven (3 de juny).
Joventuts Musicals portarà, un dimecres al mes els concerts de Música al Saló.
I una sopresa final! La música moderna ve de la mà del polifacètic Albert Pla, amb l’espectacle ¿Os acordáis?, el 25 de febrer. El sabadellenc farà una reflexió irònica sobre l’impacte de la crisi del coronavirus.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Ernest Prana: "M’havia equivocat, havia de cantar en català"
-
Cultura i oci
Laura Conejero: “Els humans potser no ho hem fet tan bé al món i mereixem ser substituïts”
-
Cultura i oci
Cinc artistes units per un gerro de ceràmica trencat
-
Cultura i oci
L'Orfeó de Sabadell farà ressonar els versos de Maragall al Teatre Principal
-
Cultura i oci
El Cineclub Sabadell convida l’actriu Assumpta Serna a la projecció de 'Matador'
-
Cultura i oci
Mor el director de fotografia Tomàs Pladevall, "un mestre de la llum"