ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Presentació de 'Cuatro reinas' a la Vapor Badia

- Cinc regals tecnològics que enamoraran a tothom
Publicat el 20 de desembre de 2021 a les 19:19
L’escriptora molletana Esther Ventura Grimau presenta aquest dimarts a la Biblioteca Vapor Badia (18.30 h) la seva primera novel·la, Cuatro reinas, inspirada en les quatre reines del tarot (ors, copes, espases i bastons).
Cuatro reinas ens situa al Londres de l’any 2001. Les protagonistes són quatre dones d’edats, orígens i personalitats ben diferents. Meredith és una actriu retirada, Rosemary guarda un secret relacionat amb un fet de la seva infantesa que ni recorda, Isabella és una locutora de ràdio en plena crisi vital i Irene una joveneta amb un do paranormal que vol triomfar en un musical. La novel·la s’inicia amb un assassinat dalt del Queen Mary mentre els transatlàntic travessa l’oceà a l’octubre de 1958.
Tot i moure’s principalment entre aquests dos escenaris, Cuatro reinas també fa picades d’ullet a altres anys i a altres països. Voltada d’una atmosfera antiga i espiritual, la novel·la fa un gir final que no deixa indiferent.
Sabadell és la ciutat que acull la darrera presentació d’enguany per part de l’autora, que ja ha portat la seva obra a vàries poblacions i té intenció de seguir fent-ho al llarg del 2022.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Descobrint i gaudint amb Benet Casablancas
-
Cultura i oci 7 plans per fer a l'agost a Sabadell i no envejar (tant) el viatge a Bali de la teva amiga
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí
-
Cultura i oci La llavor sabadellenca de l'Escola Catalana del Tapís