- Dimecres 22 de març, a les 19 h: lectura poètica a càrrec de Papers de Versàlia.
- Diumenge 2 d’abril, a les 11 h: taller “Trans_poesia”, de poesia en trànsit, en expansió i en moviment constant. A càrrec de Marta Darder en el marc d’”Utopies híbrides: poesia i cultura de l’empelt”. Es farà en col·laboració amb l’Associació d’Escriptors amb Llengua Catalana (AELC), La Pahissa del Marquet i la Diputació de Barcelona.
- Dijous 20 d’abril, a les 19 h: tindrà lloc l’activitat “Paraula viva”, una sèrie de poemes cantats i dansats a càrrec de Mireia de Querol i Neus Borrell.
- Dijous 27 d’abril, a les 19 h: es farà la performance de poesia “Contact”, a càrrec de Gerard Altaió
ARA A PORTADA
L'exposició 'Art i Paraula', un diàleg entre poesia i obres visuals
Ramiro Fernández, Feliu Formosa, Pere Quart, Felícia Fuster i Maria Mercè Marçal són alguns dels artistes de la mostra

- L'exposició 'Art i Paraula', un diàleg entre poesia i obres visuals
Publicat el 28 de febrer de 2023 a les 16:43
Actualitzat el 28 de febrer de 2023 a les 18:01
El Museu d’Art inaugura Art i Paraula, una exposició sobre els vincles entre diversos poetes catalans i artistes visuals, organitzada per la Fundació Lluís Corominas, a cura de Fina Duran, Jesús Galdón i Martina Morittu, i amb la col·laboració del grup de poetes sabadellencs Papers de Versàlia i La Pahissa del Marquet de les Roques. La inauguració de la mostra és dimecres, a les 19 h, i es podrà veure fins a l'1 de maig.
La mostra se centra en les relacions entre la poesia i l’art com a generadors d’imatges i sensacions. Art i paraula aplega textos poètics en diàleg amb obres visuals d'artistes com Gerard Altaió i Ausiàs March, Ester Xargay i Felícia Fuster, Josep Guinovart i Pere Quart, Amèlia Riera i Salvador Espriu, Francesca Llopis i Maria Mercè Marçal, entre d’altres.
I per la seva adaptació a Sabadell, Papers de Versàlia proposa les parelles de Josep M. Ripoll i Ramiro Fernández, Esteban Martínez i Jerónimo Prieto, Víctor Mañosa i Natividad Ayala i Feliu Formosa i Josep Gerona.
L’exposició anirà lligada a una sèrie d’activitats paral·leles que tindran lloc durant els mesos de març i abril:
Notícies recomenades
-
Cultura i oci El Negre de Banyoles recupera el nom i la dignitat
-
Cultura i oci L’home que podia volar i que es va quedar sense ales
-
Cultura i oci Ismael Serrano s’escuda en l'Orquestra Simfònica del Vallès
-
Cultura i oci Pintura sobre cartrons per reclamar el dret a l’habitatge
-
Cultura i oci L’Òpera Catalunya tanca una temporada de rècord i anuncia Wagner per a la següent
-
Cultura i oci Del fons marí, al Passeig: l’ESDi prepara una desfilada molt mediterrània