Imatge de la competició / Cedida[/caption]
ARA A PORTADA
-
-
“He acollit gent que ocupava la caserna perquè sé el que és viure al carrer, i és molt dur” Marta Ordóñez
-
-
Ordenances fiscals i taxes al Vallès el 2026, una carpeta calenta als despatxos dels ajuntaments Marc Béjar Permanyer | Daniel Alonso Oria
-
El CAP Can Rull organitza caminades populars per promoure el moviment físic i el benestar social Ana López
La companyia sabadellenca Alucinarte guanya el primer premi d’estàtues humanes a Bèlgica
- Més de 365.000 vehicles omplen les carreteres a l'operació sortida
Publicat el 12 d’agost de 2023 a les 14:47
Actualitzat el 21 d’agost de 2023 a les 17:23
La companyia sabadellenca Alucinarte està d'enhorabona. I és que aquest grup de performances i art de carrer ha guanyat el primer premi del campionat internacional més important d'estàtues vives d'Europa. El certamen s'ha celebrat a la ciutat belga de Marche-en-Famenne durant els dies 5 i 6 d'agost amb una assistència de 22.000 persones.
La performance escollida pel grup ha estat una representació inspirada en la cultura catalana. Concretament en el famós arquitecte Gaudí i la seva musa, Moreau, representació amb què han pogut imposar-se al centenar d'estàtues de diferents companyies d'arreu del món que han participat en l'esdeveniment. Prèviament, Alucinarte va ser admesa al festival amb un total d'onze actuacions de diferents estils i formats, del més clàssic al més contemporani.
La companyia sabadellenca ha realitzat espectacles a una quarantena de països i més d'un centenar de ciutats d'arreu del món, representant diferents creacions artístiques tant de petit com de gran format amb una gran varietat d'espectacles i animacions.
[caption id="attachment_269945" align="aligncenter" width="469"]
Imatge de la competició / Cedida[/caption]
Imatge de la competició / Cedida[/caption]
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Tenim excusa per anar al teatre a Barcelona: 7 obres destacades molt sabadellenques
-
Cultura i oci
Llegeix 'La Màquina Oxidada', el relat de 'Preludios de terror' de Sergio Gil
-
Cultura i oci
Carmen Ruiz publica el poemari ‘Incontinencia verbal’
-
Cultura i oci
L'Hotel Urpí recrea el Hard Rock Cafe a la pel·lícula sobre l'atemptat del 17-A
-
Cultura i oci
L'Observa espera arribar a les 5.000 persones de públic cada dia
-
Cultura i oci
Arnau Aguilar: "Em vaig deixar d’estimar, i amb el disc m’he trobat"