ARA A PORTADA
Dansa Metropolitana tanca la setena edició amb una ocupació del 80% en sales
El cicle ha aterrat gairebé una desena d'espectacles a Sabadell
- Més d'una vintena de negocis 'salvats' durant el 2023
Publicat el
26 de març de 2024 a
les 12:46
El festival Dansa Metropolitana, que es va inaugurar a Sabadell, ha tancat la 7a edició amb una ocupació del 80% de les sales i havent congregat prop d’11.500 persones en els espectacles gratuïts a l’aire lliure.
Al llarg de 24 dies, s’ha viscut una gran activitat de dansa als escenaris d’una dotzena de ciutats metropolitanes: Sabadell, Badalona, Barcelona, Cornellà, El Prat, Esplugues, Granollers, L’Hospitalet, Sant Cugat, Santa Coloma, Terrassa i Viladecans. En la programació s’han ofert 267 propostes: 144 funcions d’espectacles, 28 pel·lícules, 22 activitats paral·leles i 46 activitats educatives en 107 espais.
La programació d’enguany ha comptat amb un augment de la presència de grans propostes internacionals, fins a 19, amb un focus concret amb França. Així mateix, hi ha hagut vuit coproduccions.
A Sabadell hi han passat la batalla de galls Be Soul All*Star Battle i l'espectacle Dansa Urbana, de Soul Headquarters; Prélude, de la prestigiosa companyia de Marsella Accrorap; SCROLL, de la Cia. Unaiuna; DOJI, de Brodas Bros i Desilence; la companyia La Corcoles; La (De)sespera, d'El Desvío; D-Construction, de Dyptik; Breaking Beethoven Street, de la Cia Yügen;
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Lluís Soler: "No hi ha cap més secret que dedicar les 24 hores del dia al teatre"
-
Cultura i oci
Retorn funcional i economia de mitjans
-
Cultura i oci
Estrena d'èxit de 'Norma', una òpera que veuran 3.500 espectadors a Sabadell
-
Cultura i oci
Adrià Aguilera: “En l’era d’Instagram, en què tot ha d'estar bé, i ens escoltem poc cap endins”
-
Cultura i oci
El restaurant Intrèpid de Sabadell entra a la Guia Repsol 2026
-
Cultura i oci
Jordi Catalán, Premi Letrame per ‘Arde Villa Elvira’