oznor[/caption]
ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Teràpia amb cavalls per a joves
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el 21 d’agost de 2017 a les 20:21
Actualitzat el 19 de febrer de 2021 a les 13:24
El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha iniciat una teràpia amb cavalls amb joves atesos pels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència i participants dels programes d’ocupació per ajudar-los a resoldre situacions de bloqueig emocional. Es tracta d’un projecte pioner d’equinoteràpia.
Les granges de la facultat de Veterinària de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) acullen des del mes de juliol joves usuaris i usuàries dels Equips d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) del Vallès Occidental i dels programes d’Ocupació del Consell.
La seva presència s’emmarca en el projecte d’equinoteràpia social que el Consell Comarcal ha iniciat gràcies a l’empenta de un educador i educadora social de l’ens i dues altres treballadores de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, que van proposar aquest projecte en el marc dels Pressupostos Participatius 2017.
Al llarg d’aquest any, 12 joves participaran en sessions individuals i grupals d’equinoteràpia social en les quals se’ls ensenyarà a participar dels programes terapèutics que l’entitat sense ànim de lucre Epona desenvolupa amb col·lectius amb problemàtiques físiques, psíquiques o sensorials.
El ‘Projecte d’intervenció en equinoteràpia social amb adolescents del Vallès Occidental’ és transversal i atén tant els joves que són atesos pels Equips d’Atenció a la Infància del Vallès Occidental (EAIA) com els que participen en programes d’ocupació.
[caption id="attachment_59617" align="alignnone" width="3968"]
oznor[/caption]
oznor[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa