ARA A PORTADA
Clam massiu per la llibertat de Cuixart i de Sànchez

- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el 18 d’octubre de 2017 a les 20:27
Actualitzat el 10 de març de 2021 a les 10:26
Més de 3.000 persones, segons dades de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), es van tornar a concentrar, dimarts al vespre, a la plaça Doctor Robert i al Passeig per exigir l’alliberament dels presidents de l’ANC i Òmnium Cultural, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. Els representants locals d’ambdues entitats sobiranistes van tornar a fer una crida a continuar amb les accions pacífiques enmig d’un clima d’incertesa sobre el que passarà els propers dies.
El coordinador de Sabadell per la Independència-ANC, Francesc Baró, qualificava d’«excepcional» la resposta dels sabadellencs a la crida feta per l’Assemblea per exigir la llibertat de Cuixart i Sànchez.
«La resposta de la gent és molt bona. Com sempre, estan a peu de carrer», celebrava a més de destacar que els 5 minuts de silenci que es van guardar durant la concentració van ser una mostra de «dignitat i rebuig del que està fent l’Estat espanyol».
Molts sabadellencs van optar per assistir a la convocatòria local en comptes de traslladar-se a Barcelona. Durant l’acte, espelmes i estelades contra l’ordre de presó preventiva pels presidents de l’ANC i Òmnium. Els representants locals de les dues entitats van fer la lectura del mateix manifest que es va escoltar a la capital catalana.
Notícies recomenades
-
Sabadell Prop de tres milions d'euros d'inversió per millorar l'espai públic: "Volem que es visqui bé a tot arreu"
-
Sabadell Ensurt en incendiar-se una bugaderia de matinada a Sabadell
-
Sabadell Quins dies serà gratuïta la zona blava a Sabadell aquest estiu?
-
Sabadell Incendi de matinada a tocar de la residència de gent gran de Sabadell
-
Sabadell Dues obres tornen a la casella de sortida: les places de Fidela Renom i Granada
-
Sabadell S'endarrereixen les obres de la plaça de Mossèn Geis