ARA A PORTADA
La Policia Municipal ha de ser un cos més eficient i proper, segons el govern
- La Policia Municipal ha de ser un cos més eficient i proper, segons el govern
Publicat el
12 de març de 2018 a
les 21:34
Actualitzat el
28 d’abril de 2021 a les
11:39
El govern ha anunciat un nou Pla Director de la Policia Municipal per transformar el cos en un servei més proactiu i proper a la població. El procés de transformació comptarà amb entitats ciutadanes i associacions veïnals.
El Pla Director, previst per aquest any, recollirà les mesures per transformar el cos en un servei molt més eficient i que respongui a un model de seguretat local compromès amb la ciutat, proper a la població i més proactiu que reactiu.
El document tindrà un període d’aplicació fins al 2020. Coincidirà amb un canvi organitzatiu i d’estructura del cos, amb un pla de creixement.
Aquest projecte de reestructuració i creixement de la plantilla de la Policia Municipal, iniciat el 2016, té l’objectiu de comptar a partir del 2022 amb una plantilla de 275 agents (el 2016 comptava amb 220 i actualment amb 235 efectius). L’ampliació de la plantilla sumada a les substitucions per jubilacions previstes fins al 2025 comportarà la incorporació de 125 agents nous.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Ensurt a Can Rull per un petit incendi domèstic
-
Sabadell
Crema de contenidors al barri de la Creu Alta
-
Sabadell
Es retiren les primeres peces d’amiant malmès de la nau davant del Teresa Claramunt
-
Sabadell
Els Bombers intervenen per evacuar una persona al carrer de Tetuan
-
Sabadell
Les Bruixes del Nord celebren la primera calçotada popular de l’any a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El Gospel Vallès alça la veu pel Sudan