ARA A PORTADA
La UES lamenta la pèrdua de l'excursionista José Ángel Arroyos
"Un bon amic, una gran persona", resen els seus companys
- L'Ajuntament estudia comprar uns pisos per evitar que ho faci un fons d'inversió
Publicat el 09 d’agost de 2018 a les 18:04
Actualitzat el 10 d’agost de 2018 a les 09:33
La Unió Excursionista de Sabadell (UES) ha lamentat aquesta tarda en un comunicat la mort de José Ángel Arroyos, l'excursionista perdut a la Vall de Cardós, al Pallars Sobirà. L'home ha estat localitzat al costat de la Borda de Gori, a prop del camí GR11, en aquest municipi de l'Alt Pirineu.
"Lamentem comunicar la mort del nostre soci, col·laborador i amic, José Ángel Arroyos. Muntanyec, membre de l'EspeleoClub, amant de la fotografia, creador d'increïbles time-lapses... bon amic, gran persona", exposen en el comunicat, en què també demanen "respecte" per la família i amics més propers davant el difícil tràngol. "Arroyos, mai t'oblidarem!", tanca el text en memòria de l'excursionista sabadellenc.
Els Mossos estan efectuant ara els tràmits judicials pertinents per poder fer l’aixecament de la víctima, que era veí de Sabadell, tot i que podia tenir una residència per la zona on se l'ha trobat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'oncòleg sabadellenc Joaquim Bellmunt, nomenat catedràtic a Harvard: “És el màxim reconeixement acadèmic”
-
Sabadell
Desallotgen un bloc de pisos a Sabadell per l'incendi d'un quadre elèctric
-
Sabadell
FOTOS | L’Ambaixador Reial visita els infants del Taulí
-
Sabadell
La Grossa de Cap d'any passa de llarg de Sabadell
-
Sabadell
El Llaminer, rei de Nadal a Sabadell
-
Sabadell
Nit de Cap d’Any a Sabadell: controls d'alcoholèmia, un detingut per ordre d'ingrés a presó i 108 trucades al 112