ARA A PORTADA
L'aeroclub de Sabadell va advertir fa 15 anys del perill que suposava construir la benzinera
L'Aeroclub va advertir fa 15 anys que la benzinera era un perill
- Els grups d'esplai de la ciutat rebran més de 50.000 euros en subvencions
Publicat el
08 de desembre de 2018 a
les 17:30
Actualitzat el
09 de desembre de 2018 a les
19:42
L’accident aeri d’ahir a Badia del Vallès ha tornat a obrir el debat sobre els problemes de seguretat que aquest genera a la zona. Per un cantó la Coordinadora de Moviments Veïnals del Vallès i representants dels ajuntaments de Sant Quirze, Barberà i Badia denuncien que la infraestructura ocasiona problemes i genera situacions de perill. Per l’altre cantó, l’aeroclub es defensa.
En unes declaracions a TV3, representants del club d’aviació han informat què fa 15 anys van advertir del perill que suposava la construcció de la benzinera tant a prop de les instal·lacions. Tot i que reconeixen que la ubicació compleix amb la legalitat, consideren que l’edifici pot suposar un perill a l’hora de fer aterratges i enlairaments per estar en línia recta amb la pista d’aterratge.
En unes declaracions al mateix mitjà, s’ha informat que les dues persones mortes a causa de l’accident eren pilots veterans de l’aeroclub de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener