ARA A PORTADA
-
-
-
El quinto a Sabadell, una tradició de fa dècades: "Vam arribar a regalar un cotxe en una plena" Jan Cañadell Puigmartí | Jaume Barberà Canudas
-
Salvador Illa, en el missatge de Nadal: "El 2025 ha estat un bon any per Catalunya” Jan Cañadell Puigmartí
-
Els vuit comerços centenaris distingits per la Generalitat a Sabadell: consulta'ls en el mapa interactiu Marc Béjar Permanyer
Convocada una manifestació en contra del tancament del servei d'oncologia infantil del Taulí
- El temps: divendres de cel ras
Publicat el 19 de febrer de 2019 a les 13:02
Actualitzat el 19 de febrer de 2019 a les 14:06
La Taula Social d'Entitats de la Comarca del Vallès ha convocat una manifestació el pròxim dijous 28 de febrer per protestar pel tancament del Servei d'Oncologia infantil de l'Hospital Taulí. La manifestació començarà a les 6 de la tarda i baixarà fins l'Ajuntament on coincidirà amb la celebració del Ple.
Tal com ha explicat el president de la Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell (FAVS), Manuel Navas, buscaran que els regidors de tots els grups municipals parin el ple per a sumar-se a la protesta per recuperar el servei d'Oncologia pediàtrica. El "crit de guerra" d'aquesta mobilització, de fet, serà "L'oncologia infantil al Taulí", ha explicat Navas.
La doctora Montserrat Melo, pionera en el servei d'Oncologia del Taulí, ha assegurat que les raons donades per traslladar el servei infantil d'Oncologia a Vall d'Hebron no tenen sentit. Segons Melo, "el servei ofert al Parc Taulí durant més de quaranta anys ha estat el millor possible". "Si necessiten un tractament concret que s'havia de fer fora del Parc Taulí, se'ls envia al millor lloc" explica la doctora.
Chus Merino, membre de la Taula d'Entitats, ha volgut recalcar el factor de proximitat per mantenir l'oncologia infantil al Taulí. Merino ha assegurat que el canvi ha estat una "qüestió política", ja que si asseguren que en un lloc amb més pacients els nens estaran més ben atesos, haurien pogut optar per "ampliar l'espai de referència a tot al Vallès" per arribar al nombre per mantenir el servei.
A més, segons la doctora no s'ha tingut en compte la proximitat, un punt essencial per als nens que estan en tractament.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'edifici La Granja tindrà 21 habitatges
-
Sabadell
El joc de taula de Sabadell que permet conèixer la ciutat 'Pam a Pam'
-
Sabadell
Salvador Torres: surfejant entre onades i el trànsit de Sabadell
-
Sabadell
Quatre detinguts a Sabadell per 14 robatoris amb força per valor de 700.000 euros a diversos punts d'Aragó
-
Sabadell
Els Bombers intervenen en l'incendi d'una xemeneia a un domicili del Centre el dia abans de Nadal
-
Sabadell
Els personatges que han marcat el 2025 a Sabadell i la comarca