
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
En portada: A un pas de la cinquena

- El temps: dilluns de Pasqua ennuvolat
Publicat el 19 d’abril de 2019 a les 22:19
Actualitzat el 21 d’abril de 2019 a les 18:08
A la portada del Diari de Sabadell de dissabte destaquem la victoria del CN Sabadell Femení de Waterpolo que les deixa a un partit de regnar a Europa.
També destaquem l'entrevista al grup de 'trap' sabadellenc 31 FAM, un grup que no para de trencar fronteres amb la seva música en català, castellà i anglès.
I també parlem de les dues agressions sexuals que s'han produit a Sabadell aquesta última setmana. Una de les quals el presumpte agressor s'ha entregat a la policia.

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell