ARA A PORTADA
Les biblioteques amplien l'horari de les sales d'estudi fins el juny

- La vaga d'escombraries, prop de desconvocar-se
Publicat el 29 d’abril de 2019 a les 21:09
Actualitzat el 29 d’abril de 2019 a les 22:50
Les sales d'estudi que les Biblioteques municipals de la ciutat habiliten per al treball individual i silenciós ja han activat el seu horari ampliat. Des d'ahir -29 d'abril- fins al 21 de juny, els equipaments obren les portes als estudiants d'institut o universitaris que hauran de preparar-se per als exàmens. A les sales s'inclou el servei wi-fi gratuït.
D'aquesta manera la Biblioteca Vapor Badia (carrer de Tres Creus 127-129) ofereix espai per estudiar de dilluns a divendres de 10 a 1 h i dissabtes i diumenges d'11 a 1 h.
La Biblioteca de Ponent (plaça Ovidi Montllor, 5) i la Biblioteca del Sud (passeig dels Almogàvers, 49) obriran de dilluns a dimecres de 16 h a 1 h. Dimarts, dijous i divendres de 10 a 1. I dissabte de 10 a 14 h. Els diumenges romandran tancades.
Per la seva banda, la Biblioteca del Nord (ronda Navacerrada, 60) tindrà aquest espai per estudiar obert de dilluns a dimeces de 16 h a 20.30 h. Dimarts, dijous i divendres de 10h a 1 h i dissabte de 10 a 14. Diumenge estarà tancada.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional