ARA A PORTADA
Un debat electoral frenètic i ple de compromisos, a la portada del D.S.
Sabadell
No et perdis l'edició d'aquest dijous 9 de maig.
- La Policia Municipal recupera dos vehicles sostrets
Publicat el
08 de maig de 2019 a
les 23:11
Actualitzat el
09 de maig de 2019 a les
08:46
En la portada del Diari de Sabadell d'aquest dijous, recollim la imatge del debat, organitzat per 45 entitats a Fira de Sabadell, que ha tingut lloc aquest dimecres al vespre a Fira Sabadell. No et perdis en l'edició de demà el que ha donat de sí aquesta taula rodona.
Al marge, també t'expliquem la difícil situació en què han quedat un grup de veïns de Can Puiggener, després d'haver patit una presumpta estafa en la construcció d'ascensors.
Així mateix, parlem de la condemna a l'Ajuntament per assetjament laboral i de totes les reaccions que això ha suscitat al voltant de l'alcalde Serracant.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Pla Kanpai a l'estació de Sabadell Nord: “Els multireincidents no se'n van de vacances"
-
Sabadell
Dos arbres caiguts obliguen a tallar un tram de la carretera de Caldes de Sabadell
-
Sabadell
Reforcen la xarxa elèctrica del Poblenou de Sabadell
-
Sabadell
Sopars a la fresca al sud de Sabadell: "Hem descobert autèntiques estrelles Michelin"
-
Sabadell
Gabriel Fernández exigeix explicacions a l'Ajuntament per la vaga d’hores extres dels metges al Parc Taulí
-
Sabadell
Nou aparcament a la ronda de Collsalarca amb una cinquantena de places al costat del Pavelló del Nord