Freya, la gossa que necessita cinc operacions segons Toni Herrero / CEDIDA[/caption]
Anzo García, veí de Sabadell, va trobar la gossa abandonada després d'haver tingut un accident a la carretera de Polinyà. Anzo explica que les operacions que s'han de fer són per fractures en la cadera, luxació d'una pota davantera, pneumotoraz i altres.
"Després de comunicar l'abandonament de Freya a la Policia Municipal i trucar al 112, ningú no es va presentar passada gairebé mitja hora", ha explicat García. Aleshores, va decidir portar ell mateix la gossa al veterinari més proper: "no vaig esperar-me més perquè Freya s'estava desagnant", diu, "i aleshores les autoritats i les protectores es van desentendre totalment".
La també veïna de Sabadell, Amanda García, va ser l' encarregada de posar-se en contacte amb les protectores, administracions locals i veterinaris. "Totes ens han tancat la porta, i nosaltres no podiem assumir tot sols la despesa, però teníem clar que la gosseta, encara un cadell, s'havia d'operar" , denuncia.
Totes les donacions es poden fer a la web GoFundMe, fent clic en aquest enllaç.
ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell serà un dels punts de recollida de material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
- El temps: Núvols, clarianes i torna a pujar la temperatura
Publicat el
06 de juny de 2019 a
les 18:13
Actualitzat el
10 de juny de 2019 a les
11:54
El sabadellenc Toni Herrero ha posat en marxa una campanya de micromecenatge per poder operar urgentment una gossa, Freya, que el veí Anzo García va trobar malferida a Sabadell. Es demanen 5.000 euros per poder realitzar a l'animal les cinc operacions que els veterinaris asseguren que necessita.
[caption id="attachment_100941" align="aligncenter" width="744"]
Freya, la gossa que necessita cinc operacions segons Toni Herrero / CEDIDA[/caption]
Anzo García, veí de Sabadell, va trobar la gossa abandonada després d'haver tingut un accident a la carretera de Polinyà. Anzo explica que les operacions que s'han de fer són per fractures en la cadera, luxació d'una pota davantera, pneumotoraz i altres.
"Després de comunicar l'abandonament de Freya a la Policia Municipal i trucar al 112, ningú no es va presentar passada gairebé mitja hora", ha explicat García. Aleshores, va decidir portar ell mateix la gossa al veterinari més proper: "no vaig esperar-me més perquè Freya s'estava desagnant", diu, "i aleshores les autoritats i les protectores es van desentendre totalment".
La també veïna de Sabadell, Amanda García, va ser l' encarregada de posar-se en contacte amb les protectores, administracions locals i veterinaris. "Totes ens han tancat la porta, i nosaltres no podiem assumir tot sols la despesa, però teníem clar que la gosseta, encara un cadell, s'havia d'operar" , denuncia.
Totes les donacions es poden fer a la web GoFundMe, fent clic en aquest enllaç.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Freya, la gossa que necessita cinc operacions segons Toni Herrero / CEDIDA[/caption]
Anzo García, veí de Sabadell, va trobar la gossa abandonada després d'haver tingut un accident a la carretera de Polinyà. Anzo explica que les operacions que s'han de fer són per fractures en la cadera, luxació d'una pota davantera, pneumotoraz i altres.
"Després de comunicar l'abandonament de Freya a la Policia Municipal i trucar al 112, ningú no es va presentar passada gairebé mitja hora", ha explicat García. Aleshores, va decidir portar ell mateix la gossa al veterinari més proper: "no vaig esperar-me més perquè Freya s'estava desagnant", diu, "i aleshores les autoritats i les protectores es van desentendre totalment".
La també veïna de Sabadell, Amanda García, va ser l' encarregada de posar-se en contacte amb les protectores, administracions locals i veterinaris. "Totes ens han tancat la porta, i nosaltres no podiem assumir tot sols la despesa, però teníem clar que la gosseta, encara un cadell, s'havia d'operar" , denuncia.
Totes les donacions es poden fer a la web GoFundMe, fent clic en aquest enllaç.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
Batucades, sopars populars i concerts: la Festa Major de la Serra d’en Camaró torna amb força
-
Sabadell
Dia de l'Orgull LGTBI+ a Sabadell: horari de la manifestació i la festa
-
Sabadell Una bala irromp en un habitatge de Sabadell durant la revetlla de Sant Joan: els Mossos investiguen un possible tret a l’aire
-
Sabadell
El Treball de Recerca de Sabadell que ha guanyat un premi i faria somriure Joan Oliver