ARA A PORTADA
-
Quan l'edat no és un obstacle per a l'esport d'elit: "Continuaré entrenant sempre" Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell fa les maletes: les destinacions estrella a les agències aquest agost (més enllà del Japó) Redacció
-
La temporada de piscines municipals de Sabadell arriba a la recta final: quan tanquen definitivament? Jan Cañadell Puigmartí
-
L’ADF planta cara a una "intensa" campanya: "Quan la ciutat es buida, els avisos cauen en picat" Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | El dimarts a la fresca de Campoamor: "menjar per a un regiment" i "cura contra la soledat no volguda" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Hostafrancs centra tots els actes de Festa Major a Cal Jepó

- El temps: divendres continuista pel que fa a la calor
Publicat el 04 de juliol de 2019 a les 08:00
Actualitzat el 04 de juliol de 2019 a les 16:49
La Botifarrada popular inaugurarà, divendres, la Festa Major del barri d'Hostafrancs, seguida de les Havaneres a les 22.30 h a càrrec d'un dels grups més destacats del gènere, Port Bo. A les 00.30 h qui vulgui ballar, ho podrà fer amb el Grup Aura.
Els veïns i veïnes d'Hostafrancs celebren el primer dia amb coca, cava i cremat. La festa continuarà l'endemà a les 18.30 h amb Cucanyes, i el Concurs de Dibuix i la Xocolatada. A les 20 h hi haurà el Pallasso Perico Nas de Mico per entretenir la mainada del barri. A les 20.30 h, se celebrarà un partit de Futbet: Casats contra Solters. I sí algú considera que no s'ha fet prou exercici, a les 21 h hi haurà una exhibició de Country i a les 22.30 h una Mostra de Danses de diversos llocs del món.
A mitjanit, hora de les bruixes, actuació del grup a Zalea en acústic. El diumenge a les 11 del matí se celebrarà el Tri Esports Hostafrancs, futbol, bàsquet i atletisme. Al migdia serà l'hora dels infants amb Animació Infantil i la Festa de l'Escuma amb Jaume Barri. A les 18.30 h de la tarda, per qui vulgui estar ocupat, un taller de treballs manuals, xocolatada i lliurament de premis amb la col·laboració d'un pallasso.
A les 20 h, l'Esbart Dansaire Sabadell farà una exhibició de balls tradicionals catalans i a les 21 h actuaran la Coral Violes i la Coral Estrella Daurada. A les 22 h Música amb el duet Ramon i Artur que posaran el punt final a la Festa Major. Tots els actes d'Hostafrancs tenen lloc a la popular plaça de cal Jepó.
Notícies recomenades
-
Sabadell Matas defensa les millores de la Gran Via a l’espera de la futura ronda Nord
-
Sabadell Els Bombers esperen el nou parc i més recursos: "Som 57 efectius treballant en un parc dissenyat per a 40"
-
Sabadell Una quinzena de mes molt càlida i seca a Sabadell
-
Sabadell Les notícies més destacades d'aquest dimecres 20 d'agost a Sabadell
-
Sabadell Les notícies més destacades d'aquest dimarts 19 d'agost a Sabadell
-
Sabadell Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació"