
ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Rescaten un gos per un cop de calor a la Mola

- El temps: sol i temperatures estivals
Publicat el 25 d’agost de 2019 a les 12:53
Actualitzat el 25 d’agost de 2019 a les 13:24
Durant la matinada del dissabte passat, un gos va ser rescatat a la Mola a causa d'un fort cop de calor. Els Bombers van rebre una trucada d'un particular anunciant que el seu gos estava patint un cop de calor al cim de la muntanya.
Els Bombers, juntament amb un veterinari i el Grup d'Actuacions Especials (GRAE), van evacuar el gos en helicòpter i va ser traslladat immediatament a l'UCI de l'Hospital Clínic Veterinari, a Bellaterra. Es tracta d'un gos de raça dog de Bordeus barrejat amb Mastí napolità.
[caption id="attachment_107553" align="aligncenter" width="900"]
/ CEDIDA[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell Com prevenir la picada del mosquit tigre?
-
Sabadell La calor afluixa a Sabadell: quin temps farà en la segona meitat de setmana?
-
Sabadell Demanen quatre anys de presó a un metge de família de Sabadell per l'accés il·legal a historials mèdics
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell