ARA A PORTADA
El carrer de Copenhaguen es perllongarà fins a la ronda d'Europa, a Can Llong
- L'atur registra una baixada de 164 persones
Publicat el 30 de setembre de 2019 a les 13:57
Actualitzat el 01 d’octubre de 2019 a les 08:40
El carrer de Copenhaguen, al barri de Can Llong, es perllongarà fins a la rotonda de la ronda d'Europa, davant el punt blau. La Junta de Govern Local ha aprovat avui la segona fase del projecte d'urbanització del Polígon II del Pla Parcial de Can Llong.
L'actuació comportarà tant el moviment de terres com la pavimentació del terreny i els aspectes relacionats amb els serveis: clavegueram, enllumenat, subministraments, recollida pneumàtica, etc. També s'acabaran les voreres i la instal·lació de serveis pendents als carrers de Venècia i Berlín, treballs que van quedar pendents durant la primera fase del pla.
Les obres tenen un pressupost d'1,5 milions d'euros i un termini d'execució de vuit mesos; i aniran a càrrec de PI Consultora d'Enginyeria Civil i Urbanisme, SL. Aquesta nova fase és la segona i última del projecte, després que la primera s'executés el 2015.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Col·lapse monumental a l'entrada de l'Aeroport en la jornada de portes obertes
-
Sabadell
La Creu Alta vibra amb els més petits en una edició multitudinària de "Som la ceba!"
-
Sabadell
Queixes per comportaments incívics al barri de Can Gambús: "És urgent regular algunes actituds"
-
Sabadell
"La Concòrdia ha de tornar a reviure l’esperit de poble"
-
Sabadell
FOTOS | La Torre d'en Feu, segons la intel·ligència artificial: un espai idíl·lic que es podria recuperar
-
Sabadell
Un restaurant, sales d'entitats i el jardí romàntic: propostes d'una entitat per recuperar la Torre d'en Feu