
ARA A PORTADA
El CDR empapera la seu d'ERC perquè "no hi ha 9 presos polítics, n'hi ha molts més"

- Servei de trasllat als col·legis electorals per a persones amb dificultats de mobilitat
Publicat el 07 de novembre de 2019 a les 11:07
Actualitzat el 07 de novembre de 2019 a les 12:24
El CDR de Sabadell ha empaperat la seu local d'ERC per reivindicar els diferents independentistes empresonats els darrers mesos. Des del CDR critiquen que els republicans només tenen en compte els nou polítics empresonats, mentre que no pensen en tota la resta de ciutadans que també estan privats de llibertat, 43, segons ells.
[caption id="attachment_115217" align="aligncenter" width="474"]
Els CDR han empaperat la seu d'ERC aquesta nit / CEDIDA[/caption]
"No hi ha 9 presos polítics, n'hi ha molts més i esperem que els reconegueu!", apunten els CDR de Sabadell a Twitter. En el mateix missatge subratllen que el patiment per estar a la presó no només el pateixen els que hi són, sinó també els familiars i amics.
En els diferents cartells que han penjat aquesta nit a la porta d'entrada a la seu d'ERC s'hi poden llegir els noms dels diferents empresonats, com els dels sabadellencs Jordi, Xavi, Ferran i Andrea.
https://twitter.com/cdrsabadell/status/1192202931560439808

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta