ARA A PORTADA
-
50 anys explicant la ciutat FOTOS | 50 anys amb el comerç de Sabadell: la metamorfosi comercial i urbanística de la ciutat Marta Ordóñez
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
- Segueix l'escalada del termòmetre
Publicat el
04 de maig de 2020 a
les 11:50
Actualitzat el
04 de maig de 2020 a les
12:28
L’edifici La Torre de Serra d’en Camaró passarà per un procés de reforma que permetrà reparar i millorar alguns dels seus elements. La Junta de Govern Local ha aprovat avui de manera inicial el projecte d’obres, que comptarà amb un pressupost superior als 196.000 euros.
Ubicada entre els carrers Joan Boscà, Frederic Mistral i Joan Amades al districte 5è, La Torre acull actualment les seus de l’entitat Êthos i de l’Associació de Veïns de Serra d'en Camaró.
La intervenció prevista comportarà el reforç estructural dels dos pilars de la façana de la planta baixa, actuació als forjats de la façana i a l’escala interior que comunica el primer pis amb el segon de l’edifici. Amb les obres, es podran recuperar espais que es van haver de tancar fa uns mesos en detectar-se deficiències en l’estructura.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Loteria Nacional reparteix dos dels seus grans premis a Sabadell
-
Sabadell
El pa que alimentava les noves fornades dels anys seixanta
-
Sabadell
Desallotgen un grup de lladres multireincidents que ocupava un pàrquing de Sabadell
-
Sabadell
Quin temps farà aquesta Castanyada a Sabadell?
-
Sabadell
El Semaf convoca una vaga de maquinistes el 10 i el 12 de novembre
-
Sabadell
La Botiga del Llaminer denuncia pintades a l’aparador mentre prepara la reobertura