ARA A PORTADA
-
Aprendre a conviure amb la pèrdua d'un ésser estimat: “Compartir la tragèdia és terapèutic per al dol” Jan Cañadell Puigmartí
-
El testimoni d'una vallesana en l'atac d'Israel a la Flotilla: "Vam trepitjar l’accelerador i vam poder esquivar les llanxes" Albert Acín Serra
-
-
50 anys de la Jovenívola: la Colla celebra mig segle de música amb un emotiu retrobament generacional Redacció
-
Cau l'activitat a l'aeroport de Sabadell
- Fins a tres mesos d’ajuda al pagament de lloguer, a Sant Quirze
Publicat el
13 de maig de 2020 a
les 16:49
Actualitzat el
13 de maig de 2020 a les
16:51
Zero passatgers. Aquest és l'impactant volum de viatgers que ha registrat l'Aeroport de Sabadell aquest mes d'abril, el primer amb l'estat d'alarma plenament vigent i que ha paralitzat gairebé del tot l'activitat a les instal·lacions.
En total, i segons dades que ha facilitat Aena, l'activitat ha caigut, i el nombre d'operacions ha estat de 283, la majoria d'elles per activitats vinculades amb aspectes com ara la vigilància i les emergències.
Podeu consultar totes les dades en aquest enllaç.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Alba Lara, del llegat familiar a fer créixer un projecte propi a Sabadell
-
Sabadell
Sabadellencs a l'estranger expliquen la seva experiència: "Tinc clar que tornaré"
-
Sabadell
"El Torrent és un barri molt actiu i que es bolca"
-
Sabadell Dues persones intoxicades per un incendi a la cuina d'un habitatge
-
Sabadell
El primer de maig aplega 400 manifestants als carrers de Sabadell
-
Sabadell
Repararan tres passeres del riu Ripoll a Sabadell