
ARA A PORTADA
Agressió a les Termes: una dona, ferida després de rebre l'impacte d'una ampolla

- Represa de l'activitat a la planta de biometanització comarcal
Publicat el 01 de juny de 2020 a les 21:03
Actualitzat el 02 de juny de 2020 a les 14:01
Un home de nacionalitat espanyola ha llançat una ampolla de vidre contra una senyora a les Termes. L'incident s'ha produït prop del carrer Dos de Maig (Les Termes) pocs minuts després de les set de la tarda. Hi han intervingut diverses unitats dels Mossos d'Esquadra i s'hi ha desplaçat una unitat del SEM. L'agressor ha llançat l'objecte des de la finestra i aquest ha colpejat el cap d'una veïna que passejava per la zona.
Després de l'incident, l'home ha estat traslladat a l'hospital Parc Taulí per fer-li un reconeixement. La víctima de l'agressió ha estat atesa per ferides lleus.
[caption id="attachment_144692" align="aligncenter" width="1000"]
/ CEDIDA[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta