ARA A PORTADA
-
El bar de les Termes que recorda el seu passat com a cinema: "Hi havia anat quan sortia de treballar" León Guerrero
-
-
Lluís Matas (Junts) defensa el pacte de govern amb el PSC i traça el seu full de ruta: "Hem de generar oportunitats" Marta Ordóñez
-
Unes 200 persones paralitzen la Gran Via per protestar contra la fusió de dues escoles a Ripollet Marc Béjar Permanyer
FOTOS: La selectivitat 2020, als instituts de Sabadell

- Segueix l'augment de la calor
Publicat el 07 de juliol de 2020 a les 16:07
Actualitzat el 07 de juliol de 2020 a les 16:17
Més d'un miler d'alumnes d'arreu de la comarca han omplert cinc centres de Sabadell per fer els primers exàmens d'una selectivitat extraordiànaria. S'han repartit entre l’institut Joan Oliver, la Sagrada Família, el Jaume Viladoms i el Pau Vila, a banda de les aules del Campus de Sabadell de la UAB, on cada any es duen a terme les proves. Les seus s'han multiplicat per evitar desplaçaments i reduir concentracions. Alhora, les proves es desenvolupen en moltes més aules del que és habitual, amb menys alumnes a l'interior de cadascuna i una distància de seguretat entre ells.
S'estan desenvolupant sota mesures extraordinàries. La mascareta és obligatòria per accedir a les instal·lacions, però no cal dur-la posada durant la realització d'exàmens. En el moment en què els alumnes estan asseguts, i la prova ja s'ha repartit, se la poden treure. Les entrades a la seu, per altra banda, són esglaonades.
Abans d'entrar a l'aula, i en sortir-ne, els estudiants han de desinfectar-se les mans amb gel hidroalcohòlic. Una altra de les novetats és que els estudiants, en acabar, no poden aixecar-se per entregar l'examen. Han d'esperar que el vigilant els el reculli.
Us deixem amb algunes imatges destacades del primer examen de la selectivitat 2020 a Sabadell.
[aesop_gallery id="148264" revealfx="off" overlay_revealfx="off"]
https://www.diaridesabadell.com/2020/07/07/selectivitat-primer-dia-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Un rentaplats provoca un incendi en un domicili de Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Diversos vehicles implicats en un accident de trànsit a l'entrada de Sabadell
-
Sabadell Cristina Lagé (Generalitat), visita la Casa Duran: "Sabadell és una ciutat molt important pel turisme a Catalunya"
-
Sabadell Protecció Civil avisa: el vent pot superar els 70 km/h aquest dijous
-
Sabadell VÍDEO | Graven un cotxe circulant contra direcció a la Gran Via de Sabadell
-
Sabadell Entitats veïnals del sud de Sabadell, en contra dels discursos d’odi