ARA A PORTADA
VÍDEO: Un centenar d'aficionats reben amb eufòria el Centre d'Esports Sabadell
L'equip ha arribat a l'estadi entre aplaudiments i càntics dels aficionats
- Diversos alcaldes vallesans demanen a la Generalitat que reconsideri el tancament de les targetes moneder
Publicat el
27 de juliol de 2020 a
les 21:26
Actualitzat el
28 de juliol de 2020 a les
00:25
Al voltant d'un centenar de sabadellencs s'han congregat a les portes de l’estadi de la Nova Creu Alta per donar la benvinguda a l’equip arlequinat. Això sí, en un context sense precedents: amb mascareta i sota la vigilància de Policia Municipal i Mossos d'Esquadra.
“M’hagués encantat celebrar l’ascens sense miraments, amb l’eufòria i l’escalf de tots els arlequinats saltant a les portes de l’estadi”, destaca en Raúl Gutiérrez, un aficionat del Sabadell. "I sense distàncies per abraçar-nos", apunta. Però opta per rebre l’equip des del balcó d’un amic que viu a la zona.
En Gerard Garcia, però, esperava l’equip amb la família adoptant mesures de seguretat: portava la mascareta arlequinada i mantenien la distància respecte altres aficionats. De fet, durant l’espera, una unitat de Protecció Civil recorria els carrers del voltant de l’estadi demanant prudència: “No baixis la guàrdia, evitar rebrots és responsabilitat de tots. Posa’t la mascareta”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els comuns critiquen la pròrroga dels autobusos interurbans i reclamen més connexions a Sabadell
-
Sabadell
Les Musicades que uneixen i apropen el talent artístic femení
-
Sabadell
Un centenar d’arbres nous al Poblenou per una iniciativa participativa amb infants: "S'ho senten seu"
-
Sabadell
La Concòrdia reivindica el quilòmetre zero en la seva festa major
-
Sabadell
La línia orbital ferroviària, que passaria per Sabadell, podria estar enllestida el 2040
-
Sabadell
Solucionada l'averia a FGC que ha causat retards aquest matí