ARA A PORTADA
El govern de l'Estat començarà a tramitar la petició d’indult als presos independentistes la setmana que ve
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el 23 de setembre de 2020 a les 10:07
Actualitzat el 23 de setembre de 2020 a les 10:34
El govern central començarà a tramitar l’expedient de l’indult als presos independentistes la setmana que ve, entre ells els sabadellencs Carme Forcadell i Jordi Cuixart. Així ho ha afirmat aquest dimecres el ministre de Justícia, Juan Carlos Campo, durant la sessió de control al Congrés dels Diputats.
L’executiu espanyol té sobre la taula la petició que va presentar l’advocat Francesc Jufresa el passat 23 de desembre per l’indult als 12 condemnats pel Tribunal Suprem. Campo ha afirmat que ho farà “perquè és el que toca” la setmana que ve.
Segons fonts del Ministeri de Justícia, un cop tramitats, el govern de l'Estat haurà d’escoltar les parts, el tribunal sentenciador i la Fiscalia. La resolució podria trigar a sortir entre quatre i sis mesos.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis