ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Diumenge ennuvolat, però sense pluja
- La mobilitat fora de comarca per visitar familiars es limita del 23 de desembre al 6 de gener
Publicat el 19 de desembre de 2020 a les 18:37
Aquest diumenge el cel de Sabadell tornarà a estar tapat pels núvols i costarà veure el sol. Tanmateix, no caldrà agafar paraigua, perquè no s'espera que plogui.
La temperatura mínima serà entre lleugerament i moderadament més baixa, mentre que la màxima serà semblant. Pel que fa als valors mínims, es mouran entre els 2 i els 6 ºC. Quant als valors màxims, rondaran els 10 i els 15 ºC.
El cel estarà molt ennuvolat o totalment cobert de matinada. A partir de mig matí i amb el pas de les hores la nuvolositat anirà minvant fins a quedar el cel poc ennuvolat a partir mitja tarda tot i que, a partir del vespre, arribant algunes bandes de núvols alts i mitjans. Així i tot, no s'esperen precipitacions.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa