ARA A PORTADA
Diumenge ennuvolat, però sense pluja

- La mobilitat fora de comarca per visitar familiars es limita del 23 de desembre al 6 de gener
Publicat el 19 de desembre de 2020 a les 18:37
Aquest diumenge el cel de Sabadell tornarà a estar tapat pels núvols i costarà veure el sol. Tanmateix, no caldrà agafar paraigua, perquè no s'espera que plogui.
La temperatura mínima serà entre lleugerament i moderadament més baixa, mentre que la màxima serà semblant. Pel que fa als valors mínims, es mouran entre els 2 i els 6 ºC. Quant als valors màxims, rondaran els 10 i els 15 ºC.
El cel estarà molt ennuvolat o totalment cobert de matinada. A partir de mig matí i amb el pas de les hores la nuvolositat anirà minvant fins a quedar el cel poc ennuvolat a partir mitja tarda tot i que, a partir del vespre, arribant algunes bandes de núvols alts i mitjans. Així i tot, no s'esperen precipitacions.
Notícies recomenades
-
Sabadell VÍDEO | Curiosa imatge: un senglar es passeja de nit en ple Centre de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa de la festa major de la Roureda 2025
-
Sabadell El comerç del centre de Sabadell fa pinya per reforçar l’ús del català
-
Sabadell De la calor... a la pluja intensa a Sabadell?
-
Sabadell Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre