ARA A PORTADA
- Juli Fernàndez (ERC) renuncia al càrrec de delegat del Govern per ser diputat
Publicat el
10 de març de 2021 a
les 14:23
Actualitzat el
16 de març de 2021 a les
14:37
Rebaixes al carrer per estar més a prop de la gent i guanyar visibilitat. La campanya, que ha impulsat l’associació Ca n’Oriac Comerç, ha aconseguit donar més visibilitat a les botigues que han volgut instal·lar les seves parades a l’espai públic simulant un mercat ambulant. Més visibilitat i més vendes.
Nieves Peiró, propietària de Lencería Nieves, va aconseguir multiplicar per tres (+300%) les seves vendes el primer dia de campanya. “Els clients no busquen el producte, se’l troben de cara. I això estimula les vendes”, destaca la comerciant. La seva botiga està ubicada a una galeria comercial de l’avinguda de Matadepera i gràcies a les xarxes socials, el boca-orella i aquestes campanyes que s’organitzen –generalment– alguns caps de setmana a l’any ha aconseguit fidelitzar la clientela.
“La campanya funciona, són els mateixos comerciants qui ens demanen poder sortir”, sosté Miguel Tello, president de l’associació Ca n’Oriac Comerç. Per això, puntualment es demana permís a l’Ajuntament de Sabadell (ara també al Procicat) per poder instal·lar-se a la via pública. La campanya generalment coincideix amb la temporada de rebaixes “perquè l’impacte sigui més gran”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
62 pisos comprats amb el Préstec Emancipació a Sabadell
-
Sabadell
Les fonts del Passeig, fora de servei per controlar la qualitat de l'aigua
-
Sabadell
La festa de la Creu de Barberà, marcada pel mundial: "Avancem la botifarrada perquè la gent pugui veure el futbol"
-
Sabadell
FOTOS | Crema una zona de vegetació al costat de la Bassa de Sant Oleguer
-
Sabadell
La festa de Can Deu aposta pel talent de barri: cultura i art de quilòmetre zero
-
Sabadell
Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords