Balcons del Torrent del Capellà decorades amb flors que han fet els mateixos veïns / CEDIDA[/caption]
ARA A PORTADA
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Niubó, sobre la prova pilot amb mossos a centres educatius: "No aniran uniformats, ni armats, ni entraran a les aules" Redacció
-
El borrissol dels plàtans d’ombra irrita veïns de Sabadell: “No puc sortir sense mascareta” Marta Ordóñez
-
Més sabadellencs que mai viuen a l’estranger: aquestes són les xifres del 2026 Jan Cañadell Puigmartí
Aquestes són les festes majors de barri del 2021
La Concòrdia serà el primer barri que celebrarà la seva festa, prevista pel proper 14 de maig
- Aquestes són les festes majors de barri del 2021
Publicat el
30 d’abril de 2021 a
les 13:48
Actualitzat el
30 d’abril de 2021 a les
21:43
El 2020 va ser el primer any on la cultura popular va quedar paralitzada. Per primer cop, els barris no celebraven la seva festa major particular. Enguany, les entitats veïnals comencen a plantejar una primera desescalada. Si bé hi ha barris com Can Llong, Ca n'Oriac, Eixample, Can Deu, la Planada i el Torrent del Capellà que han decidit anul·lar les activitats, la majoria de barris ja estan elaborant el programa per al 2021. Això sí, en un format ben diferent al que coneixem fins ara. Seran activitats reduïdes, amb control de l'aforament i amb reserva prèvia. No totes les entitats veïnals ho han decidit.
La Concòrdia serà el primer barri que celebrarà la seva festa, prevista per al proper 14 de maig. El president de l'associació de veïns, Pere Rosinés, explica que hi ha previsió d'organitzar una cercavila de gegants, una actuació de les Bruixes del Nord, dos concerts i cinema a la fresca. "Tots els actes estaran controlats en aforament i distàncies", sosté.
Els veïns d'Espronceda podran gaudir d'alguna activitat al mes de juny. Ha quedat descartada la tradicional botifarrada popular, però es buscaran "altres formats" per "animar l'activitat al barri", sosté Reme López. L'activitat que se celebrarà "amb tota seguretat" és la xocolatada del diumenge. També el barri de Covadonga gaudirà de tres dies de festivitat, previstos per al mes de juliol.
Barris com Can Rull, Torre-romeu (17 i 18 de setembre), Nostra Llar (25 i 26 de setembre), els Merinals (octubre) i Gràcia (17, 18 i 19 setembre) tenen previst ajornar els dies de celebració. La Creu Alta, malgrat que no celebrarà la festa major, sí ha organitzat activitats amb un format diferent, amb la celebració Fes-te gran. Al Torrent del Capellà, a falta de celebració, el veïnat està adornant les façanes del barri amb flors fetes pels mateixos veïns.
[caption id="attachment_182003" align="aligncenter" width="700"]
Balcons del Torrent del Capellà decorades amb flors que han fet els mateixos veïns / CEDIDA[/caption]
Balcons del Torrent del Capellà decorades amb flors que han fet els mateixos veïns / CEDIDA[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Quines restes arqueològiques s'han trobat a la plaça de Fidela Renom?
-
Sabadell
Incertesa pel final de la pròrroga dels lloguers
-
Sabadell
Bogeria per l’obertura d’una cadena de menjar ràpid viral a l’Eix Macià
-
Sabadell
FOTOS | Inauguren una sala de bitlles al Llac Center de Sabadell
-
Sabadell
Veïns de Gràcia reclamen una nova biblioteca al barri: "Ho lluitem des dels anys 70"
-
Sabadell
Els sindicats convoquen una manifestació unitària a Sabadell el dia 1 de maig