ARA A PORTADA
El sabadellenc Joan Cuevas, director general d'Innovació a Educació

- El sabadellenc Joan Cuevas, director general d'Innovació a Educació
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 16:11
Actualitzat el 01 de juny de 2021 a les 20:58
El politòleg sabadellenc Joan Cuevas (1986), des de 2017 cap de projectes de la Fundació Bofill, serà el nou director general Innovació, Recerca i Cultura digital d'Educació. Es tracta d'un dels càrrecs més importants del nou departament, encapçalat pel conseller Josep Gonzàlez Cambray.
Col·laborador de la secció d'opinió del Diari de Sabadell, des de la Fundació Bofill ha impulsat diversos projectes per a actualitzar les polítiques educatives, per a promoure l'educació 360 (a temps complet) i per a combatre la segregació escolar.
Com a repte de cara a la nova etapa, Cuevas vol "fer arribar a tothom les pràctiques més actualitzades possibles sobre educació", mitjançant evidències. El model educatiu amb què confia el sabadellenc és amb un enfocament competencial, personalització, experiències significatives, metodologies col·laboratives o amb avaluació continuada i formativa".
Per arribar-hi, i obtenir qualitat i resultats, considera que s'ha de "reconfigurar institucions, polítiques i engranatges".
Notícies recomenades
-
Sabadell Diversos actes commemoraran el Dia internacional de la Pau a Sabadell
-
Sabadell Toc d’atenció del síndic a tallers que reparen cotxes al carrer
-
Sabadell "Han caigut trossos de teulada d'amiant al pati de l'escola en episodis de ventades"
-
Sabadell El PP de Sabadell farà una ruta per solucionar problemes a tots els barris: "Fem el que no fa Marta Farrés"
-
Sabadell Perforen una canonada de gas mentre duien a terme tasques de reparació d'una vorera
-
Sabadell Per què tres avions en formació han sobrevolat Sabadell aquest matí?