ARA A PORTADA
-
L'apagada encara passa factures als aparells d'algunes llars de Sabadell: "Són cases antigues o sense protecció" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Els compromisos exigits al BBVA, una "cortina de fum per amagar la crua realitat de l'impacte que tindria una fusió", segons la Cambra Manel Camps
-
Un projecte de premi sortit d'un cicle formatiu de l'Escola Industrial de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Les piscines de Sabadell reben el doble de banyistes que l'any passat
La Bassa i les piscines municipals han rebut entre el 22 de juny i el 31 de juliol 138.118 persones

- Traslladada una dona en estat greu al Taulí després de caure a un carrer de Can Rull
Publicat el 05 d’agost de 2021 a les 16:11
Actualitzat el 06 d’agost de 2021 a les 12:01
Bona afluència de banyistes en aquestes primeres setmanes de la temporada. La Bassa i les piscines municipals han rebut entre el 22 de juny i el 31 de juliol un total de 138.118 persones. "Són dades molt destacades, que confirmen el bon funcionament dels equipaments i de les mesures adoptades davant la Covid-19", apunten fonts municipals. Entre les xifres, destaquen també les 100.651 entrades venudes per Internet fins al 31 de juliol.
En aquest marc, l’alcalde accidental, Pol Gibert, ha comentat que “el servei que ofereixen les piscines, com també el conjunt de mesures que hi hem pres amb motiu de la situació sanitària, estan funcionant i troben una molt bona resposta". Gibert continua: "Les dades mostren que aquests equipaments es valoren molt com un espai de lleure i descans durant l’estiu”.
Pel que fa a les diferents instal·lacions, la Bassa ha rebut 90.554 banyistes i les piscines de Cal Marcet, Olímpia i Campoamor un total de 37.420 usuaris i usuàries. Són xifres considerablement superiors a les registrades l’any passat, en el primer estiu de pandèmia, quan a la Bassa, a 31 de juliol, hi havien accedit 34.623 persones i a les tres piscines, un total de 18.856. Val a dir, però, que l’any passat tant la Bassa com Cal Marcet, Olímpia i Campoamor van obrir el 5 de juliol i enguany l’inici de temporada ha estat el 22 de juny.
Notícies recomenades
-
Sabadell Carpetada a les queixes del servei de Correus de Sabadell a Madrid
-
Sabadell L'Ajuntament de Sabadell assumirà un tram de l'N-150 quan s'acabin les obres del corredor de bus ràpid
-
Sabadell Can Puiggener, en l'ull de l'huracà per la crema de contenidors
-
Sabadell Jutgen un home acusat d'un abús sexual a Sabadell