ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Mishima, Beth i Flasy Ice Cream, principals reclams de la Festa Major
Tot i que l'Ajuntament encara no ha pres una decisió sobre si se celebrarà la festa gran de la ciutat, ja hi ha els possibles caps de cartell

- Dues persones ferides en un accident de trànsit a Can Puiggener
Publicat el 15 d’agost de 2021 a les 11:01
Actualitzat el 17 d’agost de 2021 a les 13:22
La Festa Major 2021 de Sabadell comença a agafar forma, tot i que l'Ajuntament encara no ha decidit si es farà o no —està previst que ho faci a finals d'agost. De fet, ni tan sols ha fet la presentació pública de les activitats que es durien a terme entre els dies 3 i 6 de setembre. Així i tot, a la web de l’agenda cultural de Sabadell i a l’aplicació mòbil municipal de cultura, Sincronitzats, desvetllen moltes de les activitats que es podran fer durant els dies de celebració i els principals reclams pel que fa als concerts. El regidor de cultura, Carles de la Rosa, ha assegurat que la filtració ha estat un "error informàtic".
Mishima, Beth i Flashy Ice Cream serien els caps de cartell de la Festa Major d'enguany. La primera banda actuaria el dissabte 4 de setembre a l'escenari del Club de Futbol Unió Can Rull Ròmulo Tronchoni. La Beth actuaria el mateix lloc diumenge a dos quarts de set de la tarda, mentre que Flashy Ice Cream ho farà també al mateix escenari, però el dia inaugural a les 20:30 h. De fet, la música urbana sabadellenca farà l’obertura musical de la Festa Major, abans que comenci el pregó. Nel·lo C farà un concert a les 19 h i Santa Salut a les 22:30 h.
D'altra banda, el primer dia de festa gran també tindran lloc la galejada de Trabucaires, el concurs de voltes de ball de Rodet i el seguici de Festa Major. A més, també hi haurà el tradicional pregó, que es farà a la plaça de Sant Roc a les 21 h i es podrà seguir en directe des del passeig de la Plaça Major a través d'una pantalla gegant. El mateix dia també hi haurà concerts de Gumbo Combo Jazz a la plaça Sant Roc (22 h), Jordi Sans & The Souls, a l’Escola Nostra Llar (22 h) i Maruja Limón a Ca l’Estruch (22:30 h).
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell