
ARA A PORTADA
Endesa reobre l'oficina de Sabadell després de fer-hi reformes

- La fiscalia vol processar els CDR detinguts el 2019 per pertinença a organització terrorista

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 19 d’agost de 2021 a les 14:02
La companyia elèctrica Endesa ha reobert aquesta setmana la seva oficina comercial de Sabadell (C/ Sallarès i Pla, 6). El local ha estat tancat en les darreres setmanes mentre s'hi han fet obres de reforma per millorar l'atenció als clients i adaptar la seu a les necessitats que obliga el coronavirus, com tenir mampares aïllants, gels hidroalcohòlics i control de flux de clients, entre altres mesures.
[caption id="attachment_192993" align="aligncenter" width="800"]
La seu d'Endesa a Sabadell, reformada / CEDIDA[/caption]
Amb aquesta intervenció l'oficina sabadellenca ha incorporat el nou model d'atenció al client de l'empresa, reformant el terra, s'ha pintat el local i s'ha instal·lat nou mobiliari amb la nova imatge corporativa d'Endesa. L'oficina compta amb una zona de wifi gratuït i d'un eService, una pantalla que permet fer consultes i operacions sense necessitat d'un gestor.
Com a novetat, ara l'oficina també compta amb el sistema de cita prèvia i de videocita prèvia, que es recomana utilitzar per evitar aglomeracions. Es pot reservar dia i hora a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”.
Des d'aquesta oficina es pot dur a terme qualsevol tràmit relacionat amb la companyia. S'hi atenen sol·licituds d'informació i es gestionen diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d'estalvi, informació sobre les factures, ajornaments i fraccionaments, modificacions contractuals i manteniment, entre altres. També és un punt d'atenció per resoldre les consultes que hi puguin haver sobre el Bo Social elèctric, un descompte fixat pel govern d'Espanya que vol protegir les llars vulnerables.
A part d'aquesta oficina, des del passat mes de juny Endesa en té una altra a Sabadell, ubicada a la ronda de Zamenhof, 100.
https://www.diaridesabadell.com/2021/06/02/endesa-obre-un-nou-punt-de-servei-a-la-ronda-zamenhof-per-a-millorar-latencio-als-clients/

Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Sis mesos d'internament en règim tancat per a un dels menors involucrats en l’aldarull al sud de Sabadell
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"