ARA A PORTADA
Comença la poda de més de 5.000 arbres de Sabadell
L'operació es fa a tots districtes i s'allargarà fins a l'estiu del 2022
- Mor un home atropellat per un camió a Sant Quirze
Publicat el 21 d’octubre de 2021 a les 14:05
Actualitzat el 21 d’octubre de 2021 a les 18:32
L'Ajuntament de Sabadell ha començat a podar 5.175 arbres de la ciutat. La campanya afecta tots els districtes i s'allargarà fins a l'estiu del 2022.
Al web del departament de Parcs i Jardins es poden consultar els carrers on s'actua, la xifra d'arbres que es poden a cada espai i l'estació de l'any en què es durà a terme l'operació.
La poda consisteix en l'eliminació selectiva de branques o parts de branques que es duu a terme als arbres de dins del nucli urbà per regular-ne l'estructura i donar-los d'una forma determinada. El consistori explica que sovint es fa aquest procés perquè les branques toquen edificis, senyals o afecten la circulació, però també per motius estètics, sanitaris o de seguretat.
En la poda es tallen branques mortes o amb risc de caiguda, branques baixes que afecten els vianants o la senyalització viària o el trànsit, es forma correctament l'arbre o es restauren formes anòmales i s'adeqüen els arbres a les necessitats de cada espai.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell