
ARA A PORTADA
Vimusa rebrà 2,4 milions d’euros per fer habitatge social a Sabadell a partir del 2022
Vimusa rebrà aquesta partida per fer habitatge social a Sabadell a partir del 2022

- Vimusa rebrà 2,4 milions d’euros per fer habitatge social a Sabadell a partir del 2022
Publicat el 16 de novembre de 2021 a les 11:10
Actualitzat el 16 de novembre de 2021 a les 20:05
Les obres per fer dues noves promocions d’habitatge públic a Sabadell començaran el 2022, si es compleixen les previsions. L’avantprojecte dels pressupostos municipals inclou una injecció de capital de 2,4 milions d’euros per a l’empresa pública Habitatges Municipals de Sabadell (Vimusa) condicionada a la construcció de noves promocions de pisos.
L’Ajuntament –a través de Vimusa i Sabadell Lloguer Social– vol treure les excavadores i construir dues fornades d’habitatge públic a Can Gambús. Es tracta de 213 pisos de nova construcció. La primera pedra es col·locarà l’any vinent, segons avança al Diari el regidor d’Acció Social i Habitatge, Eloi Cortés. Ja el 2023, es volen posar les bases del complex de gent gran i dels pisos protegits de la Roureda. Les noves promocions s’afegiran a les que ja s’estan construint a la carretera de Barcelona i al carrer de Francesc Layret.
[caption id="attachment_199696" align="aligncenter" width="700"]
Els pisos socials de la carretera de Barcelona / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
En els pressupostos del 2022 també s’inclou una partida destinada a la rehabilitació d’habitatges. En concret, es reserven 343.300 euros –procedents de fons europeus– per a millores en els antics edificis dels mestres, situats als carrers de Florit, Balaguer, i Francesc Izard, entre d’altres.

Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Exitosa desfilada solidària d'Andi Sabadell
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?