ARA A PORTADA
Els salaris del Servei d'Atenció Domiciliària pujaran un 8% el 2022
És la principal novetat del nou contracte de l'Ajuntament amb l'empresa Accent Social
- Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
29 de novembre de 2021 a
les 17:47
Actualitzat el
30 de novembre de 2021 a les
21:27
El Govern vol apujar un 8% el salari del personal del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD) de l'Ajuntament l'any que ve. És el principal canvi introduït a l'adjudicació del contracte que l'executiu pretén aprovar en un ple extraordinari aquest dimarts, 30 de novembre. L'augment, en tot cas, ve marcat pel nou conveni pactat entre el col·lectiu de treballadors i la patronal.
La proposta del consistori és adjudicar el contracte, de 12,5 milions d'euros, a l'empresa Accent Social. Si s'aprova, com es preveu, tindrà una vigència de dos anys, fins al 2023, i es podria prorrogar dos anys més en períodes anuals. Es tracta del segon contracte de major import de l'Ajuntament, només per darrere del de la recollida de residus i neteja viària que té Smatsa.
Accent Social ja és l'empresa que gestiona actualment el servei i ha guanyat el nou concurs. El regidor d'Acció Social, Eloi Cortés, subratlla que l'adjudicació s'ha fet en un 80% per criteris tècnics i un 20% per econòmics. Sobre les demandes de millors condicions laborals per part de les treballadores, Cortés assegura que "des del primer moment estarem a sobre per assegurar que es compleix el contracte", també amb taules de coordinació amb l'empresa. Així mateix, també ha recordat que hi ha algunes reclamacions que "estan purament en l'àmbit laboral on l’Ajuntamnt no pot intervenir".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Investiguen un tiroteig al barri de Torre-romeu de Sabadell
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud