ARA A PORTADA
Activat el pla VENTCAT per fort vent
S'espera que les fortes ràfegues de vent s'acabin aquest vespre

- "Em van lligar i em van trepitjar el cap": la denúncia d'un jove a la discoteca Waka
Publicat el 08 de desembre de 2021 a les 15:58
Actualitzat el 08 de desembre de 2021 a les 16:39
Protecció Civil de la Generalitat ha activat la fase d’Alerta el Pla Especial d’Emergències per risc de vent a Catalunya VENTCAT davant la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) d’un nou episodi amb fortes ratxes de vent que a Sabadell ja s'han deixat notar des d'aquest dimecres al migdia. S'espera que el fort vent, amb ratxes que poden superar els 35 km/h, s'allargui fins aquesta matinada. Fins a les quatre de la tarda, el 112 ha rebut 24 trucades per incidències provinents de Sabadell.
https://twitter.com/112/status/1468598127905198092?s=20
Una de les actuacions dels Bombers de la Generalitat ha estat per la caiguda de l'enllumenat nadalenc a sobre un cotxe a Badia del Vallès a l'avinguda de la Costa Brava. A Sabadell, l'ajuntament de Sabadell ha decidit retirar les tanques i obrir l'accés als vehicles per l'avinguda de Matadepera davant el risc de fort vent.
https://twitter.com/aj_sabadell/status/1468601182193127429?s=21
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Exitosa desfilada solidària d'Andi Sabadell
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?