? Un PSC fort als municipis és també un PSC fort a Catalunya.
Els municipis necessiten: ✅ Més recursos ✅ Atenció primària ✅ Inversions ✅ Llocs de feina ✅ Més seguretat i convivència ? @socmartafarres: “Creiem en la força del municipalisme”#GovernarCatalunya#PSC/❤️ pic.twitter.com/GeNVTP7OL2 — Socialistes PSC/❤ (@socialistes_cat) December 18, 2021
ARA A PORTADA
-
Esports Lliga Hypermotion, primer capítol: el CE Sabadell visita el Real Sporting Marc Segarra Rodríguez
-
Esports El CE Sabadell es vesteix de negre i daurat amb una segona equipació inspirada en la història tèxtil de la ciutat S. G.
-
Diners La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social J.C.P
-
Sabadell Inestabilitat meteorològica a Sabadell els pròxims dies: consulta'n la previsió Jan Cañadell Puigmartí
-
Cultura i oci 150 Saballuts porten els castells de Sabadell fins a Estocolm: "És un orgull!" Sergi Gonzàlez Reginaldo
- El Club Natació femení de vòlei cau a Les Naus (1-3)
Publicat el
18 de desembre de 2021 a
les 13:28
Actualitzat el
19 de desembre de 2021 a les
10:14
L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha sigut elegida com a viceprimera secretaria d'Igualtat i Acció Social dins de la nova executiva del PSC. Un nou organigrama del partit resultant del congrés extraordinari que el socialisme ha celebrat avui a Barcelona per ratificar a Salvador Illa com a primer secretari en substitució de Miquel Iceta.
En total, la comissió executiva estarà formada per 54 membres. La nova estructura configurada per Illa, amb més viceprimeres secretaries, busca fer un projecte més col·lectiu. Un dels objectius es potenciar "el municipalisme", amb el lideratge de l'alcaldessa de Sabadell i d'altes ajuntaments de l'àrea metropolitana.
Durant la seva intervenció, l'alcaldessa Farrés, que havia sigut escollida prèviament com a presidenta del congrés extraordinari d'avui, ha fet gala del municipalisme per tal d'interpel·lar al govern de la Generalitat. "Els alcaldes i alcaldesses no podem fer veure que no existim, necessitem que la Generalitat no ens ignori". L'alcaldessa ha recordat la necessitat de reconduir la situació de l'atenció primària i a les escoles, per tal que "tornin a ser centres educatius de convivència". Alhora ha acusat d'altres forces polítiques d'utilitzar els centres per "dividir a les persones". També ha demanat al Govern un augment dels recursos per tal de deixar d'identificar la política municipal com a "gestors de la misèria".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Bonoloto deixa un segon premi a Sabadell: on s'ha venut?
-
Sabadell
La lletra petita de la ZBE que permet a milers de veïns circular amb cotxes sense etiqueta
-
Sabadell
VÍDEO | Sis dotacions i un helicòpter en un incendi en una zona boscosa de Torre-romeu
-
Sabadell
Sabadell, entre les ciutats del Vallès que menys aigua gasten: quants litres consumeix cada veí?
-
Sabadell
FOTOS | Vetllar pels 200 felins del Solar dels Gats a ple estiu: "N'hi ha que necessitaran medicació tota la vida"
-
Sabadell
L’Aeroport de Sabadell guanya volada aquest estiu