ARA A PORTADA
L'OMIC atèn 1.722 queixes de consumidors a Sabadell el 2021
Sabadell celebra aquest 15 de març el Dia Mundial dels Drets de les Persones Consumidores
- La retransmissió sabadellenca d'una òpera des de la Scala de Milà, en el 175è aniversari del Liceu
Publicat el
15 de març de 2022 a
les 17:00
Actualitzat el
15 de març de 2022 a les
13:45
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) ha atès 1.722 queixes i reclamacions a Sabadell durant el 2021 relacionades amb telefonia, subministraments bàsics, entitats bancàries i asseguradores. Les queixes han crescut un 13% en relació amb el 2020. D'altra banda, l'oficina també ha gestionat 3.845 consultes sobre consum. En total, 5.567 atencions.
Els casos han entrat per via telèfònica (2.452) i per mitjans telemàtics (1.517). Les atencions presencials han estat de 1.419. Dels expedients de reclamació tancats l’any 2021 i en què va mediar l’OMIC (2.049), el 36,7% es van tancar per resultat favorable.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"