ARA A PORTADA
-
L'edifici modernista de l'antiga Caixa Sabadell incorpora millores en accessibilitat Aleix Pujadas Carreras
-
La defensa de Laiglesia demana més temps per presentar els escrits a l'espera d'un nou informe d'ADN Redacció
-
Recuperar el bosc i oportunitats laborals amb un curs formatiu: "Feia dos anys que estava a l'atur" Jan Cañadell Puigmartí
-
Del 'gol fantasma' d'Irun a l'ascens de Múrcia: els play-offs del CE Sabadell al segle XXI Marc Segarra Rodríguez
-
L'espai de Sabadell on infants i adolescents també decideixen la ciutat: “Els petits tenim el nostre punt de vista” Sergi Gonzàlez Reginaldo
La reforma del solar de l’Eix Macià, el 2023
- Obituari de Sabadell del 4 d’abril de 2022
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 12:00
Actualitzat el
01 d’abril de 2022 a les
20:30
Principis del 2023. Aquesta és la data que ha fixat el govern municipal per iniciar la segona fase de les obres que reformaran el solar de l’Eix Macià, un espai que actualment s’utilitza com a pàrquing públic. Si bé aquest mes de març van finalitzar els primers treballs per regular l’entrada i sortida de vehicles, a principis de l’any vinent s’endreçarà la conducció dins del solar. També es millorarà el terreny per evitar que s’aixequi la pols, tal com es va comprometre el ple municipal. “Ja s’està treballant a projectar aquesta segona fase”, sostenen fonts municipals.
El ple municipal del juliol del 2021 es va comprometre a condicionar l’espai, com demanava el veïnat a través d’una moció. El plenari donava llum verda a asfaltar el solar de 16.000 metres quadrats, a reduir el nombre de vehicles que hi entren, a limitar-ne l’accés i a segregar l’entrada de vianants i la de vehicles, amb la construcció de nous accessos. El que és més complicat és l’asfaltat del terreny, una de les peticions del veïnat. “Si no és asfalt, serà una solució aproximada”, sostenen les mateixes fonts. El nou solar de l’Eix Macià, finalment, serà una realitat l’any vinent.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Tres detinguts a Sabadell i Sentmenat per una gran plantació de marihuana
-
Sabadell
Consulta l'estat del trànsit a les carreteres que passen per Sabadell i el Vallès
-
Sabadell
Les línies L1, L2 i L3 concentren un de cada tres viatges en autobús i impulsen el creixement rècord de TUS
-
Sabadell
Rebutjada la moció de la Crida per oferir una protecció supramunicipal al riu Ripoll
-
Sabadell
Convoquen una manifestació en contra dels nous usos del riu Ripoll
-
Sabadell
Llum verda a l'ampliació d'usos del riu Ripoll a Sabadell