ARA A PORTADA
"No hi ha prou pediatres": el ple de Sabadell demana reforços als CAP
Tots els grups municipals han donat suport a la moció de la Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el
05 d’abril de 2022 a
les 20:33
Actualitzat el
05 d’abril de 2022 a les
21:32
Les formacions polítiques han reivindicat que fan falta més professionals pediàtrics en els Centres d'Atenció Primària (CAP) de la ciutat. Ho han fet en el ple municipal d'abril, arrel d'una moció presentada per la Federació d'Associacions Veïnals de Sabadell (FAVS), que ha demanat quees reforci l'atenció als infants menors de 14 anys.
La membre de la FAVS, Montserrat Muniente, ha exposat que en els darrers l'atenció primària "s'ha deteriorat" i arrossega "manca de professionals", la qual cosa afecta la pediatria. Alhora, ha ressaltat la importància del servei, per a fer un correcte seguiment de cada infant, que permeti detectar precoçment patologies i resoldre-les abans que empitjorin, detectar problemes emocionals o fer un seguiment del nucli familiar per detectar possibles problemes socials i comunitaris.
Tant la FAVS com els grups municipals han coincidit a l'hora d'assenyalar que "no hi ha prou pediatres" als CAP. La moció ha prosperat amb els vots a favor de tot el ple municipal.
https://www.diaridesabadell.com/2021/12/08/falten-pediatres-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Investiguen un tiroteig al barri de Torre-romeu de Sabadell
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud