ARA A PORTADA
ERC demana que s'aturin les obres del Passeig durant l'onada de calor
- Triquell: "'Eufòria' ha estat una forma d’odiar-me i d’estimar-me”
Publicat el 16 de juny de 2022 a les 17:34
Actualitzat el 16 de juny de 2022 a les 17:58
El portaveu d'ERC de Sabadell, Gabriel Fernàndez, proposa que s'aturin les obres del passeig de la Plaça Major durant l'onada de calor. "13 h, 36ºC... Hauria d'estar prohibit treballar així", comenta. Fernàndez ha demanat a l'alcaldessa, Marta Farrés, aturar les feines.
El Meteocat ha activat l'avís de situació meteorològica de perill per onada de calor. Sabadell afronta la segona onada de calor en poc menys d’un mes. Des d’ahir dimecres i fins dissabte, s’espera que les temperatures s’apropin als 40 graus. "Ens trobem en una situació excepcional que requereix respostes excepcionals per part de tothom", etziba Fernàndez.
Aquest dimecres l’estació automàtica de Sabadell – Parc Agrari va registrar una temperatura màxima de 36,8 graus. Així, l’Ajuntament ha activat mesures addicionals per fer front a les altes temperatures. El Govern municipal ha acordat, en coordinació amb la companyia Aigües Sabadell, la instal·lació de 4 punts d’hidratació públics a diferents espais de la ciutat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/06/16/sabadell-onada-de-calor-40-graus/
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell
-
Sabadell
Evacuen tres homes després de xocar amb el cotxe a dins del pàrquing
-
Sabadell
Arriba l'hivern a Sabadell: baixada de temperatures per l'arribada d'una massa d'aire polar
-
Sabadell
El Vi Novell brinda per vint anys de tradició a la Bodega Coca
-
Sabadell
FOTOS | Col·lapse monumental a l'entrada de l'Aeroport en la jornada de portes obertes