ARA A PORTADA
-
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant Jan Cañadell Puigmartí
-
Interior rectifica: la prova pilot amb Mossos en centres educatius segueix en marxa, també a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Premis als millors Treballs de Recerca de Sabadell: aquests han estat els guardonats Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents” Marta Ordóñez
-
Nou centres cívics de Sabadell obriran durant l’agost
Els equipaments cívics atendran les activitats programades, organitzades per les entitats durant l'estiu
- Restablerta la circulació a la línia S2 Sabadell d'FGC
Publicat el
20 de juliol de 2022 a
les 15:21
L'estiu no atura l'activitat a Sabadell. L'ajuntament ha anunciat aquest dimecres que nou centres cívics romandran oberts durant el mes d'agost amb l'objectiu de donar la màxima cobertura a les necessitats que se li puguin presentar a la ciutadania. Així, els equipaments de Can Puiggener, La Creu Alta, Can Deu, Ca n’Oriac, Can Rull, Can Llong-Castellarnau, La Concòrdia, La Creu de Barberà i Torre-romeu seguiran obrint les seves portes de dilluns a divendres, quedant a disposició de tot aquell que ho requereixi.
En aquest sentit, destaquen cinc centres que prestaran servei de matí i tarda. Es tracta dels de Can Puiggener, Can Deu, Ca n’Oriac, Can Rull i la Creu de Barberà. Tots ells acullen el servei d'Espai Jove durant l'estiu.
El consistori recorda que els equipaments cívics atendran les activitats programades, organitzades per les entitats, i els espais relacionals esdevenen un punt de trobada compatible pels usuaris i les usuàries dels centres, en aquests dies de calor.
Paral·lelament, els centres s'han habilitat com a refugis climàtics, oferint espais a la ciutadania per recuperar-se del cansament i la sensació de fatiga produïda per les altes temperatures.
https://www.diaridesabadell.com/2022/07/18/onada-calor-temperatures-sabadell-refugis-climatics/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
Dra. Nélida Grande: "La medicina estètica actual busca naturalitat i regeneració"
-
Sabadell
FOTOS | A fer el pessebre se n’aprèn... a la primavera!
-
Sabadell
Congelada la prova pilot dels Mossos als centres educatius que havia d'arribar a Sabadell
-
Sabadell
Oleguer Presas, un cas únic en el món del futbol
-
Sabadell
La reforma de l'Artèxtil pel grau d'Infermeria s'enfila als 12 milions d'euros