ARA A PORTADA
- Arriba a Sabadell ‘La filla del mar’, la versió musical de l’obra de Guimerà
Publicat el
15 de setembre de 2022 a
les 12:23
Actualitzat el
15 de setembre de 2022 a les
13:23
La companyia d’aigües i l’Associació de Veïns de la Creu de Barberà han signat un conveni per obrir un nou punt d’atenció presencial al sud de Sabadell. Ana López, presidenta de l'entitat, i Xavier Cabanillas, Director General d’Aigües Sabadell, han rubricat l’acord. Josep Escartín, director de Clients d’Aigües Sabadell, i els i les representants de les AVV de Campoamor i Espronceda també han estat presents a l’acte.
La primera oficina de barri es va obrir fa ja pràcticament un any a Can Puiggener. Després d’aquesta primera experiència positiva, Aigües Sabadell va obrir, el passat mes de maig, un segon punt d’atenció descentralitzat al Poblenou al Centre Cívic del barri.
En aquesta nova oficina, que s’emplaçarà a la plaça Triana, 8, els veïns de la Creu de Barberà, Espronceda i Campoamor podran realitzar tot tipus de tràmits: pagament de rebuts, consultes de factures, canvis de nom, altes i reclamacions. Obrirà un cop al trimestre, coincidint amb la facturació de l’aigua al Districte 6è.
https://www.diaridesabadell.com/2022/05/12/oficina-de-barri-aigues-sabadell-poblenou/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Com i on seran les quatre enceses dels llums de Nadal per inaugurar la celebració a Sabadell?
-
Sabadell
QUIZ | Què en saps de la història del comerç de Sabadell?
-
Sabadell
Pintades, deixalles, incivisme i molt més: explica'ns què passa al teu barri!
-
Sabadell
La neteja de l’espai públic, sota la mirada de veïns de la ciutat: "Hi ha zones de Sabadell realment deixades"
-
Sabadell
Cinema i teatre, novetats en la celebració del Dia Universal dels Drets dels Infants
-
Sabadell
Els patinets guanyen espai a carrers de vianants de Sabadell: “Un dia hi haurà un accident greu”