ARA A PORTADA
El conductor de l'accident mortal a Sabadell queda en llibertat amb càrrecs
El van arrestar després de donar positiu en el drogotest
- El conductor de l'accident mortal a Sabadell queda en llibertat amb càrrecs
Publicat el 04 d’octubre de 2022 a les 15:38
El conductor del turisme de l'accident mortal que es va produir aquest diumenge al migdia en un dels accessos a Sabadell ha quedat en llibertat amb càrrecs, tal com han informat els Mossos d'Esquadra a NacióSabadell. L'home va ser detingut per la Policia Municipal i va passar a disposició judicial, hores després, als jutjats de la capital vallesana.
Un cop ha declarat, l'han deixat en llibertat amb càrrecs. El van arrestar, ja que va donar positiu en el drogotest, després que impactés el cotxe amb la motocicleta, en la qual viatjaven dues persones que van perdre la vida, una seixantena i setantena d'anys, i veïnes del municipi de Cerdanyola del Vallès.
El sinistre mortal va tenir lloc, al voltant de les 13.15 hores, a la carretera de Mollet -B-140-, a l'altura del Passeig Tirso de Molina. I fins al lloc es van desplaçar unitats del cos policial; dels Bombers, que van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar, fins a l'arribada de professionals del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
https://www.diaridesabadell.com/2022/10/02/accident-transit-sabadell-2/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord de col·laboració entre síndic i agents immobiliaris enfocat en els lloguers
-
Sabadell
Més de tres milions d'euros per ampliar els recursos hídrics de la ciutat
-
Sabadell
La reforma de Mossèn Geis costarà un 49% més
-
Sabadell
Demanen 12 anys de presó a un home per agredir sexualment a una menor
-
Sabadell
Empadronaments irregulars, un problema a l'alça? "Ara fem més comprovacions"
-
Sabadell
Farrés, sobre l'incivisme: "Si embruten, netejarem; si ho tornen a fer, hem de netejar més"