
ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
L'Aplec de Jonqueres celebra la seva 35a edició

- La màgia del Circ Alegria emociona Sabadell
Publicat el 10 d’octubre de 2022 a les 11:43
Actualitzat el 10 d’octubre de 2022 a les 17:03
El primer Aplec de Sant Vicenç de Jonqueres es va celebrar l'any 1987. D'això ja en fa 35. I és que el que va començar com una campanya veïnal, ja s'ha convertit en una tradició pel barri de la Creu Alta. Com cada any l'Associació de Veïns ha organitzat tot un conjunt d'activitats, com sempre al voltant de la parròquia de Sant Vicenç de Jonqueres.
[caption id="attachment_234786" align="aligncenter" width="700"]
Un dia assolellat ha acompanyat la celebració / D.S[/caption]
Per començar, el dissabte es va fer una passejada a diferents escultures de Salanguera, veí del barri. I el diumenge s'ha realitzat la tradicional caminada des de la plaça de la Creu Alta fins a l'ermita, enguany en record a les víctimes de les riuades del 62. Allà s'hi ha celebrat l'11è concurs de ratafia, s'ha plantat un arbre i s'ha fet una xerrada sobre herbes i ratafia. Per complementar hi ha hagut un dinar popular amb paella com a plat principal.
Una de les activitats programades, la missa, finalment no s'ha celebrat, ja que no hi havia cap capellà proper que hi pogués assistir. L'esdeveniment, que tradicionalment se celebra a finals de setembre, es va haver de posposar aleshores per causes meteorològiques. No obstant això, aquest diumenge una setantena de veïns no s'han volgut perdre el gran dia.

Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges