L’objectiu és que es pugui verificar la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització. Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques als fruits secs, que s’abstinguin de consumir el producte si el tenen a casa. L’AESAN també sosté que el seu consum no comporta cap risc per la resta de la població.⚠️ Exclusivamente para personas alérgicas a los frutos secos: presencia de almendra en chocolate negro sin azúcares añadidos de diferentes marcas y lotes. ➡️ Presentación de 125 g y 300 g ? https://t.co/Rssnb1eNBg pic.twitter.com/1doqSnjI2X
— AESAN (@AESAN_gob_es) December 7, 2022
ARA A PORTADA
Alerten de la presència de fruits secs no inclosos en l'etiquetatge en xocolates negres
- Alerten de la presència de fruits secs no inclosos en l'etiquetatge en xocolates negres
Publicat el
07 de desembre de 2022 a
les 19:15
L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat de la presència de fruits secs en xocolates negres procedents d’Espanya. Les autoritats sanitàries d’Aragó han difós l’avís relatiu a la presència de proteïnes d’ametlles no incloses en l’etiquetatge de la xocolata negre sense sucres afegits de diverses marques comercials en les seves versions de 125 i 300 grams.
Els productes s’han distribuït en comerços minoristes de diferents comunitats autònomes com Andalusia, Aragó, Astúries, Cantàbria, Catalunya o Navarra, entre altres. La informació s’ha traslladat a les autoritats competents de cada comunitat a través del Sistema de Coordinació d’Intercanvi Ràpid de Informació (SCIRI).
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Investiguen un tiroteig al barri de Torre-romeu de Sabadell
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud