Convocatòria del 2023[/caption]
ARA A PORTADA
-
-
Així ha aconseguit el Parc Taulí de Sabadell reduir l'ús d'un milió de gots de plàstic Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
VÍDEO | Fent el cavallet i conduint sense casc ni matrícula: indignació a Sabadell per incivisme a la carretera Redacció
-
L'oposició de Sabadell critica el "triomfalisme" de Marta Farrés: "On són els pisos que ha promès?" Albert Acín Serra
-
Com serà la mobilització de l'1 de maig?
- L’alegria de viure, atendre i vendre per als de sempre
Publicat el 30 d’abril de 2023 a les 21:18
Actualitzat el 01 de maig de 2023 a les 09:29
Arriba un nou 1 de maig, dia del treballador. Amb ell també ho fan les manifestacions. A Sabadell, com ja és costum, torna a estar organitzada pel Moviment Popular de Sabadell (MPS) i els sindicats anticapitalistes de la ciutat. Enguany la mobilització començarà a les 11:30 h a la plaça de les Dones del Tèxtil. Entre els participants hi haurà el pròpi MPS, la CNT, CGT, COS, PAHC i altres col·lectius.
L'any passat la cita va congregar unes 200 persones. Tot en un recorregut que va començar a la plaça de La Creu Barberà i va pujar l’avinguda Barberà fins a l’Obrera.
[caption id="attachment_259061" align="aligncenter" width="560"]
Convocatòria del 2023[/caption]
Convocatòria del 2023[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cap de setmana accidentat a les carreteres sabadellenques: set incidents en menys de 72 hores
-
Sabadell
VÍDEO | Així va ser la 'Papanoelada' 2025, enguany sense ruta pels carrers de Sabadell
-
Sabadell
Setmana passada per aigua a Sabadell
-
Sabadell
Una "moneda social" per "reforçar el petit comerç i l'economia local", la nova proposta de la Crida
-
Sabadell
FOTOS | Sabadell batega al ritme de La Marató de 3Cat
-
Sabadell
Jutgen un home acusat de maltractar i agredir sexualment la seva parella