ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Junts per Sabadell vol crear una regidoria de Turisme i Comerç per generar "capitalitat i llocs de treball"
Junts preveu la posada en marxa d'una ruta de comerços històrics de la ciutat
- El filial del CE Sabadell ja acarona la Superlliga
Publicat el 22 de maig de 2023 a les 13:08
Lluís Matas, alcaldable de Junts per Sabadell, posa l'accent en l'impuls turístic de la ciutat i proposa crear una regidoria de turisme i comerç i rellançar els "actius" del municipi. "Sabadell té de tot", ha expressat el líder de Junts i "els esdeveniments turístics fan que l'economia de Sabadell bulli", sosté.
De què s'encarregarà la regidoria? Matas defensa que buscarà esdeveniments fora i permetrà generar "capitalitat" i "llocs de treball" al voltant del turisme de negocis, esportiu i cultural. La regidoria hauria de buscar iniciatives per instal·lar-les a Sabadell: "Cal agafar la maleta i buscar actes de primera qualitat".
Matas ha tret pit dels esdeveniments que ha liderat com a responsable del programa Projecció de Ciutat i Turisme, com ara l'adhesió a la xarxa de turisme industrial (XATIC), les rutes turístiques impulsades i l'atracció d'alguns esdeveniments "de primera magnitud" com la volta ciclista o la Champions de Waterpolo. Però també Fires i Congressos com la fira Sakura i la fira internacional del pa.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions