Inici de campanya de Junts al Racó del Campanar | D.S[/caption]
Un dels aspectes que segur formarà part del debat polític les dues pròximes setmanes és la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar. "Tant PP com PSOE, a l'hora de la veritat, compleixen poc amb Catalunya. La setmana passada es va fer esment a un acord per desenvolupar la B-40. Esperem que això no sigui una promesa de campanya. Exigim que el Govern espanyol tiri endavant la ronda Nord, que és el pacte al qual va arribar amb Catalunya", ha exigit.
Per la seva banda, Miquel Aguilar ha emfatitzat que "el projecte de Junts és molt il·lusionant", amb qüestions rellevants com els programes per a la gent gran o la sanitat com a prioritats. "Treballarem molt", ha manifestat sobre la tasca dels juntaires al Congrés. "Busquem una Catalunya independent, el millor per a Catalunya i per a tots els catalans. Lluitarem a Madrid", ha sentenciat el número 20 de la llista de Junts per Barcelona, encapçalada per Míriam Nogueras.
ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa Aleix Pujadas Carreras
Junts arrenca la campanya a Sabadell: "Catalunya necessita que ens expressem a les urnes"
Lluís Matas, Lourdes Ciuró i Miquel Aguilar han demanat que els catalans no es quedin a casa el 23-J
- Tret de sortida a la campanya de les eleccions generals
Publicat el
06 de juliol de 2023 a
les 18:47
Actualitzat el
06 de juliol de 2023 a les
19:02
La campanya electoral ja ha començat. Junts ha estat el partit més matiner, en un acte al Racó del Campanar de Sabadell que ha comptat amb diferents figures de la formació, com Lluís Matas, Lourdes Ciuró o Miquel Aguilar, representant sabadellenc a la llista del partit a Barcelona. La jornada ha servit a més per mostrar l'eslògan de campanya, "ja n'hi ha prou", enviant un missatge contundent a la ciutadania: "tens l'oportunitat de canviar-ho tot".
L'exconsellera de Justícia ha estat molt vehement, demanant que els catalans no es quedin a casa el pròxim 23 de juliol. Ciuró ha fet una crida a anar a la cita amb les urnes per combatre la irrupció de partits com Vox. "El primer missatge que volem enviar és que s'ha d'anar a votar. És una data complicada, en ple mes de juliol, però els catalans tenim un repte. No podem deixar les urnes buides de vots, perquè hi ha altres formacions que voldran posar la seva empremta al Congrés dels Diputats i això sabem que no beneficiarà Catalunya", ha advertit. "Catalunya necessita que ens expressem a les urnes. Només sabem parlar a les urnes i serà per la via democràtica que assolirem els nostres objectius. No podem deixar passar l'oportunitat", ha reiterat.
[caption id="attachment_267016" align="aligncenter" width="700"]
Inici de campanya de Junts al Racó del Campanar | D.S[/caption]
Un dels aspectes que segur formarà part del debat polític les dues pròximes setmanes és la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar. "Tant PP com PSOE, a l'hora de la veritat, compleixen poc amb Catalunya. La setmana passada es va fer esment a un acord per desenvolupar la B-40. Esperem que això no sigui una promesa de campanya. Exigim que el Govern espanyol tiri endavant la ronda Nord, que és el pacte al qual va arribar amb Catalunya", ha exigit.
Per la seva banda, Miquel Aguilar ha emfatitzat que "el projecte de Junts és molt il·lusionant", amb qüestions rellevants com els programes per a la gent gran o la sanitat com a prioritats. "Treballarem molt", ha manifestat sobre la tasca dels juntaires al Congrés. "Busquem una Catalunya independent, el millor per a Catalunya i per a tots els catalans. Lluitarem a Madrid", ha sentenciat el número 20 de la llista de Junts per Barcelona, encapçalada per Míriam Nogueras.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Inici de campanya de Junts al Racó del Campanar | D.S[/caption]
Un dels aspectes que segur formarà part del debat polític les dues pròximes setmanes és la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar. "Tant PP com PSOE, a l'hora de la veritat, compleixen poc amb Catalunya. La setmana passada es va fer esment a un acord per desenvolupar la B-40. Esperem que això no sigui una promesa de campanya. Exigim que el Govern espanyol tiri endavant la ronda Nord, que és el pacte al qual va arribar amb Catalunya", ha exigit.
Per la seva banda, Miquel Aguilar ha emfatitzat que "el projecte de Junts és molt il·lusionant", amb qüestions rellevants com els programes per a la gent gran o la sanitat com a prioritats. "Treballarem molt", ha manifestat sobre la tasca dels juntaires al Congrés. "Busquem una Catalunya independent, el millor per a Catalunya i per a tots els catalans. Lluitarem a Madrid", ha sentenciat el número 20 de la llista de Junts per Barcelona, encapçalada per Míriam Nogueras.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Nou toc d'atenció a Fuoli, aquest cop, des de la Moncloa
-
Sabadell
Crema una zona forestal al costat de la Masia de Can Deu
-
Sabadell
Una sabadellenca, entre les millors notes de la Selectivitat 2026 a Catalunya
-
Sabadell
El ple rebutja la construcció de la biblioteca de Gràcia
-
Sabadell
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"