ARA A PORTADA
-
Cultura i oci La gala Sabadell Aixeca el Teló avança les històries que ens robaran el cor Guillem Plans Roca
-
Sabadell La Caserna torna a ser de Sabadell i es convertirà en les consultes externes del Taulí Albert Acín Serra
-
Sabadell Posen la primera pedra: l’Artèxtil comença la transformació per convertir-se en el nou Campus Sanitari de la UAB a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Rècord de matriculacions a l'FP, però amb el repte d'ajustar l'oferta a la demanda: què busquen les empreses? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell FOTOS | Així funciona el nou Ribot i Serra: s'especialitza en Formació Professional i deixa d'oferir ESO i batxillerat Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Mor un home atropellat quan travessava a peu la B-30 a Cerdanyola
Publicat el
09 de juliol de 2023 a
les 11:13
Actualitzat el
10 de juliol de 2023 a les
09:35
La festa major ha arribat a La Roureda. Aquest cap de setmana el barri ha celebrat els seus dies grans amb diverses activitats. Tot en una cita que enguany s'ha centrat en la població d'edat avançada. Una forta aposta per la música en viu, una demostració de punta de coixí, degustació de rom cremat, menjar de germanor de Caseta Pulperia i el gran festival de diumenge, plat fort de la festa, amb cants, grups de sevillanes, ball de saló i artistes en directe han estat els actes més aclamats.
"Aquest any ens hem reinventat amb jocs populars pels més petits", ha expressat Mar Ramírez, presidenta de l'Associació de Veïns. Qui també ha valorat l'acte del diumenge: "Hi ha molt folklore andalús, ja que molts veïns provenen d'allà i sempre és una activitat que omple la plaça", ha assegurat. Un dels altres aspectes esmentats ha estat el del dinar popular. I és que el de La Roureda té una característica especial: "El preparen els de la pulperia, consisteix en una brasa amb botifarra, patates i lacón que no falla mai", ha afegit Ramírez.
Les celebracions s'han complementat amb els espectacles musicals de Mucca, l'orquestra Cardillac i Buscando el Duende, entre altres. Ja de cara a l'any vinent el barri es prepara per al seu 50è aniversari, una cita que es preveu carregada de novetats.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El parc d'Odessa presenta el seu nou aspecte: "És un encert"
-
Sabadell
El Partit Popular reclama netejar els embornals per evitar inundacions
-
Sabadell
El sindicat de la policia diu que l'adquisició de la nova furgoneta busca frenar "la Crida i el seu entorn"
-
Sabadell
Queixes pel nou tram d'obres de la ronda de Collsalarca: "Era un simple gir i ara hem de donar la volta al barri"
-
Sabadell
Sabadell fa valdre el paper de la gent gran amb la Festa Gran 2026
-
Sabadell
Veïns de Sabadell reclamen millors horaris i més activitats a les biblioteques públiques